ساکن خیابان نوزدهم

همانی که باید باشم :)

ساکن خیابان نوزدهم

ساکن خیابان نوزدهم

قراره که این‌جا از سانسور دور باشم، به فکر جذب مخاطب‌های بیشتر و بزرگ‌تر شدن این فضا هم نباشم. کمی هم به بی‌پردگی نزدیکش کردم! روزمرگی‌های عموماً ناراحت‌کننده و بعضاً خوشحال‌کننده‌ای این‌جا می‌نویسم.

۲ مطلب در آذر ۱۳۹۵ ثبت شده است

هدف

شنبه, ۲۷ آذر ۱۳۹۵، ۰۱:۴۲ ق.ظ

فرض کنید به سه رشته‌ی مختلف که هر کدامشان می تواند هدف شما شود علاقمندید . رشته که می گویم ذهنتان نرود سمت دانشگاه . منظور سه شاخه‌ی کاریست . و فرض کنید که انتهای هر کدام این رشته ها معروفیت در شاخه ی مرتبط به آن رشته را دارد . یعنی میخواهم بگویم برای گذران زندگی و بدست آوردن نانی بخور و نمیر راهی انتخاب نخواهد شد . و بیایید به دور از تمامی کلیشه ها که "ببین به کدام بیشتر علاقه داری همان را برو" و امثال آن به این ماجرا فکر کنیم . تنها وجه تمایز بین این سه رشته میزان سرمایه ایست که برای شروع می خواهند . دو تا صفر ، یکی خیلی . بقیه ی شرایط برای هر سه رشته را یکسان در نظر بگیرید .

اگر شما باشید برای پیدا کردن راه واقعی خود و به هدف رسیدنتان چه راهی را انتخاب می کنید ؟ یا بهتر بگویم ، چه میکنید که بتوانید بهترین راه را انتخاب کنید ؟

+شاید مهمترین مسئله و مشکلی که تا امروز با آن برخورد کرده ام همین است ، "تصمیم گیری" . به شدت خواندن حرفهایتان برایم ارزشمند است :)

  • مجید

برای شما رفیقِ عزیز

يكشنبه, ۱۴ آذر ۱۳۹۵، ۰۲:۰۸ ق.ظ

خب اینو همه میدونن که من هر چیزی باشم هیچوقت نتونستم یه وبلاگ نویس خوب باشم . اما فقط اینو میتونم بگم که آدم حداقل یه رفیق باید داشته باشه که بتونه باهاش هر حرفی رو بزنه ، بی تعارف باهاش دعوا کنه ، دوسش داشته باشه و هر چی که فکرشو بکنید :)))

رفیق ،‌ من الان که دارم فکر می کنم خودمم از اون اولای خودم متنفر بودم ، ولی خوشحالم که پرروییم باعث شد بیشتر پیشتون بمونم و الان یکی مثل تو رو دارم .

+ و خدا رو شکر که چند تا آدم ناب علاوه بر محسن توی زندگی من پیدا شدن که تک تکشون برام اندازه یه دنیا رفیقن، رفیق . امیدوارم همتون تو زندگیتون از این آدما داشته باشید :)

++ رفیق خوبِ وبلاگ نویس زیاد دارم ، اما این اشاره ی غیر مستقیم برای یک گروهِ حدودا 10 نفره بود که خیلی وقته دارمشون :]