ساکن خیابان نوزدهم

همانی که باید باشم :)

ساکن خیابان نوزدهم

ساکن خیابان نوزدهم

قراره که این‌جا از سانسور دور باشم، به فکر جذب مخاطب‌های بیشتر و بزرگ‌تر شدن این فضا هم نباشم. کمی هم به بی‌پردگی نزدیکش کردم! روزمرگی‌های عموماً ناراحت‌کننده و بعضاً خوشحال‌کننده‌ای این‌جا می‌نویسم.

از بدترین شکست ها ...

شنبه, ۱۳ تیر ۱۳۹۴، ۰۲:۰۳ ق.ظ

این که عشقت ترکت کند و برود درد خیلی بدیست ... ولی هیچ چیز بدتر از این نیست که سرت را برگردانی و بعد ببینی داداشت ته دیگت را خورده :(

 

والا ! ته دیگه است شوخی که نیست :)))

  • مجید

نظرات (۹)

در زندگی مهم این  نیست که به ایده آل زندگی تان برسید بلکه مهم این است که در مسیر رسیدن به ایده آل زندگی تان حرکت کنید . الهی قمشه ای

پاسخ:
به به :)
  • شاهزاده شب
  • اصلا عذابیه برای خودش :))))
    پاسخ:
    در مورد تو فکر نکنم همچین مساله ای صدق کنه :))) بیخودی ادای درد کشیده هارو در نیار :))))
  • شاهزاده شب
  • من سه ساله از ته دیگام صرف نظر کردم و به درجه رفیعی از فداکاری و ایثار رسیدم :)))
    پاسخ:
    میگم چقدر کامنتات نورانی شده :)))
  • مرتضی علیزاده
  • سلام برادر
    مثال دزدیده شدن ته دیگت به خوردن خنجر از روبرو میمونه
    البته در مورد ته دیگ سیب زمینی باید بگم مثل خنجر خوردن از پشت میمونه! خخخخ
    پاسخ:
    ته دیگ سیب زمینی و میشه به خنجر زدن از طرفین هم تشبیه کرد :))))
  • خانوم ِ لبخند :)
  • من سر ته دیگ، هیشکی رو نمیشناسم :)))
    در این یک زمینه نمیتونم فداکاری کنم:))
    پاسخ:
    سر نه دیگ کی میتونه فداکاری کنه خانوم ؟ :)) شما اینو بگو :)))
    ته دیگ ;))))

    خوشحال میشم به منم سری بزنین ..
    پاسخ:
    ته دیگ بهانه ای بود برای سر زدن به شما :))) فکر نکنید من نفهمیدم :)))
  • یاسمین پرنده ی سفید
  • تقصیر خودتونه دیگه...
    هی من میگم ته دیگا رو بسپارید به من عادلانه بینمون تقسیم کنم دیگه هیشکی حق کسی رو نخوره, باشد که ایمان آورید...نمی آورید که :/
    پاسخ:
    ته دیگ قسمت کردن کار هر کسی نیست ، به مو بنده :))))
  • آدم ارغوانی
  • خیلی بده!خیلی!
    پاسخ:
    قشنگ معلوم از اون شکست خورده هایی :)))
  • سلطان مشکی پوش (r)
  • حالا ترک کردن قضیش فرق داره
    خوب شایددلش نخواسته یا...دوستت نداشته
    ولی....
    خنجرازپشت وداداش وماداش وکاکل وفوکل وچه میدونم....ایناسرم نمیشه
    یعنی من یکی بفهمم ازاطرافیان یادوستام پاش توقضیه ست 
    رفیق باشه یاداداش یا هرکوفت دیگه ای فرق نداره صددرصدصددرصدصددرصدصددرصد...
    حتی اگه فقط سوتفاهمم بوده باشه صددرهزار دودمانشوطوری به بادمیدم یعنی ها روزی هزاربارآرزوی مرگ کنه
    کشتن خیلی کمه واوج بخشیدنه 
    پاسخ:
    بله چشم :)))
    ولی در مورد ته دیگ چیزی نگفتین ها :)
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی