ساکن خیابان نوزدهم

همانی که باید باشم :)

ساکن خیابان نوزدهم

ساکن خیابان نوزدهم

قراره که این‌جا از سانسور دور باشم، به فکر جذب مخاطب‌های بیشتر و بزرگ‌تر شدن این فضا هم نباشم. کمی هم به بی‌پردگی نزدیکش کردم! روزمرگی‌های عموماً ناراحت‌کننده و بعضاً خوشحال‌کننده‌ای این‌جا می‌نویسم.

نترس !

شنبه, ۲۸ آذر ۱۳۹۴، ۰۲:۲۰ ب.ظ

امام علی میفرماید: " هر کاری که از آن هراسی دارید ، خود را در اعماق آن کار دهید . "

شاید تا چندی پیش این حرف برایم غریب و شعار گونه بود ، اما امروز فهمیدم این گونه می شود که زندگی هیجان پیدا می کند ، به خود روح میگیرد ، و راضی‌ام از عمل کردن به این حرف .

خدایا ، شکر :)

 

+تولدت مبارک ، فرزند طوری :))))

  • مجید

نظرات (۱۸)

تولدددددشون مبارک...:-) 
پاسخ:
ممنون :)
  • مائده حوائی
  • 1. دقیقا معادل این جمله است: زندگی آنطرف ترس های شماست
    2. تولد چه کسی است؟ تبریک میگم.
    پاسخ:
    1. درسته :)
    2. پرنده ی سفید ، ممنون :)
  • صآب خونـِ
  • سلام لطفا ما رو دنبال کنید
    پاسخ:
    :)
  • شاهزاده شب
  • اینو هستم :))) ترس و هیجان :))
    پاسخ:
    :)
    تولدشون مبارک :)
    پاسخ:
    ممنون :) تولد شما هم مبارک :)))
  • فـرشـده ..
  • ممنونم مجیدم دلبندم :)

    +مثلا من تازه فمیدم اون جلو پا تخته ارایه دادنو کنفرانس واسه یه مشت هیچی ندون چه کیفی داره +منتا به شرط بالا انداختن یه دونه پروپانول  قرمزیه جیقیلی برا جلوگیری از تپش قلبو لرزشه دست و پاچه و لنگا :دی

    ++تولدشونم به من مربوط نیس :دی
    پاسخ:
    + قشنگ معلومه یه ملت رو پای تخته تون مچل خودت می کنیا :))

    ++ :)
  • فـرشـده ..
  • دیگه حالا وختی همکلاسیای یونیت یه اکیپ پیری از خانه سالمندان باشن ، جور دیگه نمیشه ازشون سو استفاذه ی مفرح و فرهنگی کرد :دی
    پاسخ:
    چطوره کلا سو استفاده نکنین ؟  :)))))
  • یاسمین پرنده ی سفید
  • هیجان.... الان که فکر می کنم میبینم منم هربار به دل خطر زدم بیشتر از همیشه لذت بردم :)
    فقط خدا کنه خطراتی رو قبول کنیم که ارزشش رو داره :)

    + مرسی :) ممنون از همتون :)
    و یه تشکر خاص مادرطوری ;)
    پاسخ:
    باید دل به دریا زد :) ارزشش بعدا معلوم میشه :)

    + :)
  • یاسمین پرنده ی سفید
  • در ضمن ممنون از بقیه ی دوستانی که اینجا تبریک گفتن :)
    پاسخ:
    بقیه دوستان ، با شما هستن :))
  • آقای بنفش
  • من خیلی کنجکاوم بدونم چیشد که به این نتیجه رسیدی :|

    + مبارکا باشه ، برادر طوری :)))))))
    پاسخ:
    تجربه داداش ، تجربه . چیزی که مطمئنا تو هیچوقت بهش ایمان نمیاری و حتما باید خودت واردش بشی تا درک کنی چی میگم :)

    + :)))
    اصلا هراس از یه میزان که بگذره اعتماد به نفس آدم رو داغون میکنه. این روزا با خودم کلنجار میرم اگه یه کاری رو انجام بدم که دلم میخواد انجام بدم دو حالت بیشتر نداره یا موفق میشم یا نمیشم :))) نشمم چیزی رو از دست نمیدم :) 
    دعامون کنید دیگه...
    پاسخ:
    خیلی عالیه این ، موفق باشید ، از ته دل عرض می کنم :)
  • رها مشق سکوت
  • من خیلی به این حدیث اعتقاد دارم و تو بیشتر زمینه ها تا جایی که میتونم سعی میکنم رعایتش کنم. تاحالا که نتایج خووبی برام داشته، البته یه جاهاییم نتونستم از پسش بربیام ولی خودمو کنار نکشیدم
    پاسخ:
    عالیه :)
  • آقای بنفش
  • قشنگ به شناخت کاملی از من رسیدی دیگه :)))
    پاسخ:
    خودشم می دونه :)))
    تولدش مبارک :)
    پاسخ:
    چقدر اسم شما آشناست :) حس می کنم از مخاطبای بلاگفام بودین :)
  • یاسمین پرنده ی سفید
  • کامنتای تو و محسن :))))))))))

    + بعضی تجربه ها واسه آدم گرون تموم میشه مادر... خیلی گرون!
    پاسخ:
    باید دل به دریا زد عزیزم ، همه چی برد و باخت داره ، اگه بخوای تو هر چیزی بیشتر از برد به باختش فکر کنی که زندگی نمیتونی بکنی :) باید بجنگی :)
  • یاسمین پرنده ی سفید
  • :)
    پاسخ:
    :]
  • خانم جیم
  • با تاخیر بسیاااار زیییااااد تولدشون مبارک :)
    پاسخ:
    با همین تاخیر زیااااد هم قبوله :) ممنون :)
  • محمد حسین
  • اوهوم...آره ... 

    بهش تا به حال قکر نکرده بودم این حدیث و یا حکمت هم ندیده بودم تا به حال ! اما الان که فکر میکنم میبینیم .....

    فی امان الله
    پاسخ:
    چه خوب شما منو پیدا کردین و یک راست برای این پست کامنت گذاشتین :) جالبه :)
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی