ساکن خیابان نوزدهم

همانی که باید باشم :)

ساکن خیابان نوزدهم

ساکن خیابان نوزدهم

قراره که این‌جا از سانسور دور باشم، به فکر جذب مخاطب‌های بیشتر و بزرگ‌تر شدن این فضا هم نباشم. کمی هم به بی‌پردگی نزدیکش کردم! روزمرگی‌های عموماً ناراحت‌کننده و بعضاً خوشحال‌کننده‌ای این‌جا می‌نویسم.

واسه قدیمیا

شنبه, ۱۱ ارديبهشت ۱۳۹۵، ۰۱:۲۳ ب.ظ

یه عبارت میگم ، اگر فهمیدید ، خیلی آروم و بی سر و صدا بخندید ، خیییلی آروم و بی سر و صدا ...

 

"گُلِ لُز" :]

 

بعدا: یه یادی هم از زحمات آقای بنفش :))))))

  • مجید

نظرات (۱۵)

  • بهار پاتریکیان D:
  • عزیز خدا بیامرز همیشه میگفت گلِ زُرْد !
    پاسخ:
    :)))))))
    خدا بیامرزتشون .
    یادش بخیر :))
    پاسخ:
    عه شما هم یادتونه ؟ :)))
  • یاسمین پرنده ی سفید
  • :))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))
    تو هم با پست "رولت" حانیه یادش افتادی؟ :))
    لرر و هاردی روی لوله راه می رن :)))))
    یادش بخیر :)
    پاسخ:
    حالا خوبه گفتم آروم و بی سر و صدا :))))))

    نمی دونم ، فکر نکنم :))
    :-\ 
    پاسخ:
    البته مهم هم نیست خیلی :))))
    :))))))))))))))))) 
     
    پاسخ:
    قرار شد آروم و بی سر و صدا باشه :)))))
    منم قدیمیم ولی نمیدونم چرا به جز کلاس اول دبستان چیزی یادم نمیاد...وگرنه حتما در این مورد هم نظر میدادم که رگبارم برای امروز کامل بشه :))
    پاسخ:
    کلاس اول دبستان ؟ :/

    :)))))
    جا داشت یادی هم از زحمات من بشه :))))))
    پاسخ:
    شد ، امر دیگه ؟ :))))
    بله، من بخاطر شنیدن اون مصاحبه موقع ناهار، نزدیک بود خفه بشم.
    :))
    پاسخ:
    داشتیم تلفات هم میدادیم پس :))))))
    حیف شد که من اصن نتونستم بخندم. چی هست اصن .. :|
    پاسخ:
    حالا خیلی هم مهم نبود :))))
  • ـــــ هادی ـــــ
  • آی دونت آندرستند :/
    پاسخ:
    نات امپورتنت مای فرند :)))
    چه همتون خاطره مشترک دارین با هم...
    اسمایلی حسودی و لب و لوچه آویزون و فین فین دماغ و پوست گوشه ناخن رو کندن حتی 
    پاسخ:
    من به شخصه میام موضوع رو برات توضیح میدم که اینقدر تلفات پیش نیاد :)))))
    :)
    پاسخ:
    اسمتون آشناست برام . میشناسید بنده رو ؟
    به مام بگید تا مام بی سر و صدا بخندیم خب :( 
    پاسخ:
    دارم پیگیری می کنم اسناد رو پیدا کنم ولی گویا مفقود شدن بدجور :))
    الان منم نگرفتم :| برم به همون راهی که مهشاد میخواست بره؟ احساس غریبی کنم؟ برم یه گوشه بشینم از غصه بترکم؟ :|
    پاسخ:
    تو مگه رادیو بنفش و گوش ندادی ‌؟ :/
    زلال لوووود :))))))))))
    پاسخ:
    به داییش رفته :))))))
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی