ساکن خیابان نوزدهم

همانی که باید باشم :)

ساکن خیابان نوزدهم

ساکن خیابان نوزدهم

قراره که این‌جا از سانسور دور باشم، به فکر جذب مخاطب‌های بیشتر و بزرگ‌تر شدن این فضا هم نباشم. کمی هم به بی‌پردگی نزدیکش کردم! روزمرگی‌های عموماً ناراحت‌کننده و بعضاً خوشحال‌کننده‌ای این‌جا می‌نویسم.

اتحاد طراحانی که کوفتِ همه شد

دوشنبه, ۴ مرداد ۱۳۹۵، ۰۴:۳۹ ب.ظ

توی اینستاگرام تقریبا اکثر کسایی که در همون سطح اینستاگرام فعالیت گسترده دارن و یکم واقعا طراح هستن توی یک گروه تلگرامی حضور دارن که منم بینشون هستم . بعد هر اتفاق مهم که نیازمند تبلیغات و فرهنگ سازی هست رو تحت عنوان "اتحاد طرحان اینستاگرام" مطرح می کنن . تا الان فکر می کنم حدود 7 اتحاد بینشون برگزار شده بود که من نتونستم توی هیچکدوم شرکت کنم . یه افراد خاصی پوشش میدادنش که کلا اطلاع رسانی هم نمیکردن ، فقط چند نفر که خودشون میشناختن و میدونستن که خوب طراحی می کنن رو دعوت میکردن به اتحاد . بگین خب ...

سری آخر یک اتحادی برگزار شد با این مضمون که ایرانیها مردم جهان رو دوست دارن و با کسی دشمنی ندارن . که به واسطه فحاشی برخی عزیزان در صفحه ی سلبریتی ها شکل گرفت . برای این اتحاد خیلی از معروف های طراحی اینستاگرامی پست گذاشتن که اطلاع رسانی کنن و توی گروه های تلگرام هم من بدو بدو ها و چالش های برگزار کردن این اتحاد رو به عینه میدیدم . بازم بگین خب من برم یه آب بخورم ...

رسید به شب اتحاد ، قرار بود راس ساعت 9 همه پست بذارن و با هشتگ های ایرانی و خارجی کار رو ساپورت کنن . این نوع کارها بر اساس هشتگ خیلی خیلی جواب میده و موثره . یعنی کلا پایه‌ی این کار با هشتگ بسته میشه و اون حرکت رو با هشتگش میشناسن . ساعت شد نه دیدیم یه نفر پست گذاشته اونم با یه طرح آشـــغال :))) بعد یکی یکی طرح ها بارگزاری شدن دیدیم سر جمع ده تا طرح ارسال شد ؛ برای یک اتحاد عمومی که قبلا همه آرزو داشتن توش شرکت کنن ! حالا همه هم منتظر بهرنگ نامداری (سر دسته‌مون :)))) ) بودن که پست بذاره و بقیه تشویق شن و به نوعی رسمیت بگیره اتحاد . دیدیم ساعت 10 و نیم ایشون پست گذاشتن . بعد متوجه شدیم که از ساعت 5 نتشون قطع شده و آخر سر رفتن خونه دوستشون پست رو گذاشتن . اما هممه ی اینها به کنار ؛ افتضاح ترین قسمت ماجرا این بود  هیچ طرحی توی هیچکدوم از هشتگها قرار نگرفت !! اصلا غیر ممکن بود این حرکت ، هیییچ طرحی ها ، هیییچ طرحی .این شد که کلا گند خورد به حال همه و شروع کردیم طبق روال عادی پست گذاشتن و حرف زدن در مورد صنف بدرد نخور گرافیک :)))

+ حالا اینی که من گفتم و جایی نگیدا ، بین خودمون بمونه . اتحاد طراحان برای خودش ابهتی داره :)))

++ طرح من برای این حرکت:

 

  • مجید

نظرات (۱۹)

  • بهار پاتریکیان D:
  • دمشون گرم انصافاً :-]
    پاسخ:
    دم کدومشون ؟ :)))
    چه خوب :))
    فرهنگی که نباشه سخت میشه آوُرد ، متاسفانه :((
    پاسخ:
    چی خوب ؟ اینکه گند خورد به ماجرا ؟ :))))
    یعنی مشکل این بود که فقط یه هشتگ نزدن پایین عکس؟:|
    پاسخ:
    هشتگ میزدیم ، اما روی هشتگ کلیک میکردیم عکسمون توی اون هشتگ نبود !
  • آبان دخت ...
  • چه ضدحالی :|||

    :: قشنگ طراحی کردین :)
    پاسخ:
    ضِدِّ حالٌ جِدّاً :))))))
    نفهمیدم مشکلش کجا بود دقیقا ...
    طرحتون خیلی قشنگه :)
    پاسخ:
    ممنون مرادی :]
  • مــیـمـ‌‌‌‌ ‌‌‌‌
  • :/
    این اتحادتون کودتا میطلبه
    تو رهبری کن ما پشتتیم :-عینک
    پاسخ:
    بذار آبروداری شه حداقل ، در حد همین اتحاد بمونه :))))
    راستی شما اینستا نیستی دیگه ؟
  • آبان دخت ...
  • :)))
    پاسخ:
    :]
  • نفس نقره ای
  • مثه اون وختا که میگن نمیریم کلاس بعد همه میرن :)))) این برعکسش بود :دی
    پاسخ:
    آب انار لازم بودن ملت (نمی دونم گرفتید یا خیر) :))))))))))))
    من زیاد از اینستاگرام و هشتگاش! سر در نمیارم! وقت پایین پست هشتگ میزنین ، قاعدتاً تصویرتون هم باید تو هشتگ قرار بگیره! مشکلش چی بود که قرار نگرفته؟
    پاسخ:
    همین دیگه ، باید بیاد ، ولی نیومد !
    می گن هشتاد در صد عملیات بریدن درخت تیزکردن تبر :)))
    این رو هشتگ#کن برا طراحان:دی
    پاسخ:
    :)))))))

    نه اینکه میخواستن فرهنگ سازی کُنن :)
    پاسخ:
    خب آره خب :]
  • پارلا روشن
  • اینجور اتفاقات بیشتر رو توییتر جواب میده، برا اتحادات بعدی به یاد داشته باشین :)
    پاسخ:
    آره توئیتر پیشنهاد خوبیه :] مرسی :)
  • سکوتـــــــــ پاییزی
  • نمیدونم چرا یاد کودتا ترکیه افتادم: )))))
    پاسخ:
    آخه ما قصد تخریب هم نداشتیم بدبختی :))))
    خوب شد گفتین میخواستم بپرسم چیشد پس ...
    پاسخ:
    گند خورد بهش . خوب شد ؟ راحت شدی ؟ :)))))))
    طرحتون قشنگه :)
    پاسخ:
    ممنونم :]
  • بانوی خیال
  • تجربه نشون داده وقتی یهو همه باهم داغ میکنن و کلی هیجان نشون میدن و اینا ، همیشه تهش گند میخوره ، تجربه نشون میده ها من نمیگم!
    پاسخ:
    آخه هر مشکلی تو این مورد بود از عواملِ لعنتیِ بیرونی بود :))))
  • یاسمین پرنده ی سفید
  • خب...؟
    خب...؟
    (نوش جان)

    "هیچ طرحی توی هیچکدوم از هشتگها قرار نگرفت" الان من این قسمت رو نفهمیدم.
    فقط می دونم طرحت رو تو کانالت گذاشته بودی... منم هر جا تونستم فورواردش کردم :))))))))))))))
    پاسخ:
    :))))))))))))))))))))))))

    یعنی روی هشتگ کلیک میکردی پست ما داخل پست هاش قرار نگرفته بود :|
    من معروفیتم رو مدیون حمایت های تو هستم :]
    شور و اشتیاقم و نسبت ب کار های گروهی(جوی!) از بین بردین:D
    پاسخ:
    نه دیگه حالا اونقدر :)))
    هشتگتونو تحریم کردن :|
    طرح قشنگ بود
    پاسخ:
    ممنونم :]
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی