ساکن خیابان نوزدهم

همانی که باید باشم :)

ساکن خیابان نوزدهم

ساکن خیابان نوزدهم

قراره که این‌جا از سانسور دور باشم، به فکر جذب مخاطب‌های بیشتر و بزرگ‌تر شدن این فضا هم نباشم. کمی هم به بی‌پردگی نزدیکش کردم! روزمرگی‌های عموماً ناراحت‌کننده و بعضاً خوشحال‌کننده‌ای این‌جا می‌نویسم.

بیا تا پیدا شم

دوشنبه, ۲۵ بهمن ۱۳۹۵، ۰۴:۱۷ ق.ظ

میدونی رفیق ، از یه جایی به بعد زندگی تو رو به یه سمتی میکشونه که نمیتونی از همیشه‌ش لذت ببری ؛ حتی از خیلی‌ش . حتی اگه در نظر بگیریم داریم کاری که دوست داریم رو انجام میدیم ، بازم از یه جایی به بعد که تکرار و روزمرگی به اوضاع حاکم میشه نمیشه ازش لذت برد . یا وقتی به خواسته های کوچیکمون رسیدیم و خواسته های بزرگتری داریم . مثل چند نفر که تو یه جنگل سرد گیر کردن ، بعد به یه کلبه ی گرم پناه میارن . اون لحظه مطمئنا همه چی عالیه ، ولی خواسته ی بعدی اون آدما مسلما خارج شدن از اون جنگله .

اما خب یه سری چیزا هستن که با بودنشون دیگه متوجه تکرار و روزمرگی نمیشی . مثل مخاطب برای خواننده ، یا شاید تو برای من ... تویی که نمی دونم کی هستی ، کجایی و چه میکنی ، ولی بهت امید دارم ...

 

+چطور دلتون میاد آلبوم جدید مهدیِ یراحیِ عشق رو قانونی دانلود نکنید و گوش ندید ؟ البته خودم به جهت یادگاری نگه داشتن آلبوم ، فیزیکی هم خریدمش (کلیک برای مشاهده و خرید-و البته دادن پنج ستاره به این آلبومِ باحال-)

++ از خوبای کیک ساندیس بدهِ 22 بهمن :))) کلیک

  • مجید

نظرات (۱۰)

  • علی رضا عظیمی راد
  • پس چرا به محجبه سر نمی زنید، ها
    منتظرتونم
    پاسخ:
    من بی حجابم آخه :))))
    منم بهش امید دارم :))
    پاسخ:
    امید هم به شما بهش داره :)))
  • محمد روشنیان
  • باید خلاقیت رو تزریق کرد تا تکراری نشه و سکون به وجود نیاد
    پاسخ:
    یکم تجاری نگاه کردی دیگه :))
    من بیشتر خواستم احساسیش کنم :)))
  • پرستو ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌
  • به یه جایی می رسونه که اصلا نمیشه لذت ببری 
    پاسخ:
    مرده شورشو ببرن :)))))
  • سکوتـــــــــ پاییزی
  • یا شاید تو برای من ... تویی که نمی دونم کی هستی ، کجایی و چه میکنی ، ولی بهت امید دارم....


    :)

    پاسخ:
    بیخودی زحمت میدی به خودت کپی پیست میکنی . چه کاریه آخه :)))
  • شاهزاده شب
  • آخ از این "تو"ها :)
    پاسخ:
    تو از این آخ ها :)
    عه نشد :)))
    این ریوِرس ها چرا همیشه جواب نمیده مثل "رفیق روزهای خوب ، رفیق خوب روزها" و امثالم ؟ :))
  • مــیـمـ‌‌‌‌ ‌‌‌‌
  • خدا نکشتت با این جوابت به کامنت آخر😆 

    پاسخ:
    باشه :]
  • مــیـمـ‌‌‌‌ ‌‌‌‌
  • منظورم کامنت آخر برای من بود که آخر صفحم 
    ینی در واقع کامنت اول 
    حجاب و اینا
    پاسخ:
    آهان ( معلومه نفهمیدم کدومو میگی ؟ ) :)))
    رسم روزگاره .همیشه در روی یه پاشنه نمی چرخه .امیدوارم فقط این روزهای تکراری الکی زودتر تموم شه و همون دنیای پر از حال خوب ۲۰ سالگی برگرده 
  • یاسمین پرنده ی سفید
  • مثالت رو که خوندم. داشتم به این فکر میکردم که... احتمال خیلی زیاد مجبورن برای خارج شدن از اون جنگل... باز از اون کلبه ی امن خارج شن و برن تو دل همون جنگل... زندگی گاهی بازی های جالبی داره
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی