ساکن خیابان نوزدهم

همانی که باید باشم :)

ساکن خیابان نوزدهم

ساکن خیابان نوزدهم

قراره که این‌جا از سانسور دور باشم، به فکر جذب مخاطب‌های بیشتر و بزرگ‌تر شدن این فضا هم نباشم. کمی هم به بی‌پردگی نزدیکش کردم! روزمرگی‌های عموماً ناراحت‌کننده و بعضاً خوشحال‌کننده‌ای این‌جا می‌نویسم.

‌نقطه‌ی آسایش

شنبه, ۲۵ شهریور ۱۳۹۶، ۱۰:۴۹ ب.ظ

خب ببین تو وقتی خودت رو به یه نقطه‌ی آسایش می‌رسونی نباید خوشحال باشی . حداقل باید اولش فکر کنی بعد خوشحالی کنی . منطقیش هم اینه که خوشحالی قبل از گل جایز نیست ؛ چون ممکنه چند تا پله اومده باشی پایینتر تو اون نقطه وایساده باشی ، یا اینکه نه چند تا اومدی بالاتر تا بهش رسیدی ؛ که اگر مورد اول در موردت صدق می‌کرد بدون که خیلی بدبختی . بعد وقتی توی اون نقطه آسایشه وایسادی نباید بهش عادت کنی ؛ یعنی اصلا پله اینارو فراموش کن ؛ تکیه به نقطه‌ی آسایش بد عادت می‌کنه آدمو . البته جدا شدن و کَندن از نقطه‌ی آسایش هم خیلی سخته . ممکنه بخوری زمین ، و اون موقع سخته جمع کردنِ خودت . ولی حداقلش اینه که هیجان از زندگیت نمی‌افته ، تو بدترین نقطه‌ی زمین که آمریکا باشه هم زندگی کنی بازم یه چیزی هست که بخاطرش صبحا شاداب از خواب بلند شی .

 

+ کارمندی یعنی ایستادن روی نقطه‌ی آسایش، تامام !

اومدم اینجارو حذف کنم ، دیدم نمیشه . شبا که میام نگاهش می‌کنم خیلی بهش وابسته می‌شم .

  • مجید

نظرات (۱۰)

ای‌بابا برای چی حذفش کنید خب؟ :|
پاسخ:
خانم ما اون هوا مطلب نوشتیم ، چشمت همون یه خط و گرفت ؟ [به بخش تنظیمات » حذف سایت می‌رود]
آقااا :)))
خب آخه چی‌ بگم من؟ :)) متاسفانه یا خوشبختانه هنوز کارمندی رو تجربه نکردم، ولی اگه بخوایم قضیه رو تعمیم بدیم، من درحالِ بلندشدن از یه زمین‌خوردگی طولانی پس از یه نقطه‌ی آسایش کوتاهم :|
پاسخ:
کارمندی بد نیست، به شرطی که بعد از یادگیری کامل مهارتی که داخلش هستی و تربیت یه نیروی مثل خودت راکد نمونی و بزنی بیرون تا کار افرینی کنی ، مگر اینکه محیط کاری فعلیت این بستر رو برات ایجاد کنه .

آرزوی موفقیت دارم :))
  • کوچه دوازدهم
  • هر وبلاگی که حذف میشه در اصل یه زخم خیلی بزرگی به وبلاگ نویسی میزنه...
    راستش خط آخر خیلی دردناکه نمیشه ندید گرفتنش ... نمیشه راحت از روش گذشت ..
    پاسخ:
    وبلاگ نویسی چیزی نیست که یهو بوجود اومده باشه تا بخواد یهو از بین بره و با حذف چند تا وبلاگ زخمی بشه . فقط چون ماهیت وبلاگ نویسی امروزی عوض شده خیلی ها ترجیح میدن داخل وبسایت خودشون وبلاگ بنویسن و به طبع کار سیستم های وبلاگ نویسی کساد شده . و گرنه وبلاگ نویسی هیچوقت نمیمیره :)
  • آقای ‌‌لبخند
  • «تیکه به نقطه آسایش بد عادت میکنه آدم رو»
    کاملا موافقم، 


    پاسخ:
    البته من با تکیه موافق ترم :)))
  • פـریـر بانو
  • وای نه! لطفا و خواهشا اصلا به حذف کردن فکر نکنین >_<

    :: وای خدا این هدر و پس زمینه چرا اینقدر آرامش با خودش داره. خیلی خوبه *_*
    پاسخ:
    خوشحالم که دوستش داشتید :)
    به نظرتون  بدترین نقطه ی زمین آمریکاست؟
    پاسخ:
    حالا ما مینویسیم آمریکا شما یه جای دیگه بخون :))
    ای ای
    زندگی نمیکنیم این مدلی
    + بدترین نقطه دنیا واسه من که امریکا نیست :))
    پاسخ:
    + والا اخبار ایران که اینطور میگفت، ما هم دیگه حرف نزدیم رو حرفش :))
  • یاسمین پرنده ی سفید
  • بدترین نقطه ی زمین آمریکا؟!! خوبی مجید جان؟
    البته از حذف که حرف زدی باید حدس بزنم که یه چیزیت هست...

    و در مورد کارمندی... یه بار مرتضی بهم گفت: بعضیا دید کارمندی به زندگی دارن بعضیا استقلال طلبی.
    من شخصا کارمندی رو ترجیح میدم. چون کار برام فقط بخشی از زندگیه... من زندگی شخصی و خانوادگیم برام تو اولویته. پس ترجیح میدم تو کار مسئولیت کمتری داشته باشم که ذهنم برا زندگیم بازتر باشه :)
    کارمندی همیشه هم بد نیست
    پاسخ:
    والا اینطور که اخبار میگه آمریکاست، حالا من دیگه قضاوت و میذارم به‌عهده خودت :)))

    به این وسیله‌هایی که دور و برمون هستن ، به این نرم‌افزارا که کارهامون رو راحت کردن فکر کن . با کارمندی نمی‌شه به هیچ‌کدوم از این موفقیتا رسید . نمیشه دنیا رو جای بهتری برای زندگی کردن کرد :)
  • یاسمین پرنده ی سفید
  • سالهاست به جایگزین هایی براش فکر کردم که بتونم باهاش به اندازه کافی درآمد داشته باشم و شغلی باشه که با روحیاتم سازگاری داشته باشه... چیزی پیدا نکردم...

    امیدوارم... مثل خیلی چیزای دیگه ای که تو توشون از من خیلی بهتری... تو بتونی پیداش کنی :)
    شغلی که دنیا رو تبدیل به جای بهتری کنه :) جنس دغدغه ات رو میشناسم :)

    +بک گراندت... فکر کنم تنها بک گراند سیاهیه که عاشقشم :)
  • مصطفی موسوی
  • حذف نکن (همینقدر آمرانه!)
    پاسخ:
    باشه (همینقدر پذیرا)
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی