ساکن خیابان نوزدهم

همانی که باید باشم :)

ساکن خیابان نوزدهم

ساکن خیابان نوزدهم

قراره که این‌جا از سانسور دور باشم، به فکر جذب مخاطب‌های بیشتر و بزرگ‌تر شدن این فضا هم نباشم. کمی هم به بی‌پردگی نزدیکش کردم! روزمرگی‌های عموماً ناراحت‌کننده و بعضاً خوشحال‌کننده‌ای این‌جا می‌نویسم.

خانه

جمعه, ۲۸ ارديبهشت ۱۳۹۷، ۰۲:۱۲ ق.ظ

دارم به جای جدیدی برای وبلاگ‌نویسی فکر می‌کنم. فضای شخصی که فقط متعلق به خودمه. کمی هم قراره جدی تر به بلاگ نوشتن فکر کنم و دغدغه‌مندتر بنویسم. اما بدیش اینه که دیگه از صندوق بیان نمیتونید عنوان پست‌های جدیدم رو ببینید. قول می‌دید اونجا هم بیاید و بخونید منو؟

  • مجید

نظرات (۷)

  • سکوتـــــــــ پاییزی
  • باوووشه:)🌷
    پاسخ:
    :]
    حتما :)
    پاسخ:
    هیلی ممنونم :)
  • یاسمین پرنده ی سفید
  • قول میدی خبرم کنی؟ :( حالا کجا می خوای بری؟ با ذکر دلیل بیان کنید :))
    پاسخ:
    خبرنامه میذارم براتون.
    وب‌سایت شخصیم. مطمئنا به اندازه دورهمی بلاگ صمیمی نیست ولی جالبه برام.
    کجا ؟؟؟
    پاسخ:
    وب‌سایت شخصیم.
    بعله ^_^
    پاسخ:
    خیلی ممنونم :]
  • آنا جمشیدی
  • عه مجید تویی؟
    دیر اومدم نخواه زود برو
    پاسخ:
    خانم جمشیدی اونطرف چه پرطرفدار، اینطرف چه تنها. راست میگن وبلاگ و‌ شبکه‌های اجتماعی دوطرف جنگی‌ان که بازندش خیلی وقته معلوم شده.
  • آنا جمشیدی
  • واقعا هم اینطوریه
    یه وقتا دلم میخواد جوونیم تو دوران وبلاگ نویسی بود
    پاسخ:
    وبلاگ خیلی خوب بود
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی