ساکن خیابان نوزدهم

همانی که باید باشم :)

ساکن خیابان نوزدهم

ساکن خیابان نوزدهم

قراره که این‌جا از سانسور دور باشم، به فکر جذب مخاطب‌های بیشتر و بزرگ‌تر شدن این فضا هم نباشم. کمی هم به بی‌پردگی نزدیکش کردم! روزمرگی‌های عموماً ناراحت‌کننده و بعضاً خوشحال‌کننده‌ای این‌جا می‌نویسم.

جُرمِ چشم‌ها

جمعه, ۱ آذر ۱۳۹۸، ۰۲:۵۰ ق.ظ

دو سه گلدان که جان و دلم برای‌شان آب است، دیدگان نحیفم که با بغل‌گرفتنِ چشم‌هایت هزاران سال نیکوتین را محتاج می‌شوند. چهره‌ای در هم که هیچ‌گاه به روی آوردنِ زیبایی‌ات را نتوانست. قلبی که با نبودنت آرام‌تر می‌تپد اما تنگ‌تر می‌کند دنیایم را.

این تمام توانِ من برای زیباتر به‌نظر رسیدن است، می‌توانی بپذیری این آدم بی‌شکل را؟

  • مجید

نظرات (۱۱)

+ نه

- بسیار خب، می‌روم تا که فراموش کنم یاد تو را (دروغ می‌گوید، مثل سگ ناتوان است)

چرا که ته

پاسخ:
چه عرض کنم
  • یاسمین پرنده ی سفید
  • پس خوش به حال گلدونات... خوش به حال چشماش :) 

    پاسخ:
    و بد به حالِ این سمتِ ماجرا
  • یاسمین پرنده ی سفید
  • نه

    بد به حال اون که تو رو از دست میده! 

    پاسخ:
    جلو جمع خجالت می‌کشم نگو یاسی جون
  • یاسمین پرنده ی سفید
  • :)))))))))

    یاسی جووون رو از کی یاد گرفتی؟ خودت هیچوقت اینجوری صدام نمیکنی؟ 

    پاسخ:
    ابتکار عمل خودم بود
  • ظَـــحرآ :)
  • از خداشم باشه

    پاسخ:
    همین‌و بگو ظحرا جون، بخدا
  • بانوچـه ⠀
  • ای بابا آخرش باید خوب تموم می‌شد که

    پاسخ:
    بنده اگر فیلم ایرانی هم بودم نهایتا می‌شدم «ملبورن». سیاه، خاکستری، ترس‌ناک
  • توت فرنگی
  • قلبم شرحه شرحه گشت

    پاسخ:
    بیا بشین اینجا ببین مردم چی میگن حسن
  • یاسمین پرنده ی سفید
  • خب منم از ابتکار عملت کش میرم میگم مرسی مجید جون :)))) کار هنری در دست ساخت جدید چی داری؟ 

    پاسخ:
    خرس. 
  • یاسمین پرنده ی سفید
  • 😍😍😍

  • آهنگ پیشواز
  • زیبا بود!

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی