ساکن خیابان نوزدهم

همانی که باید باشم :)

ساکن خیابان نوزدهم

ساکن خیابان نوزدهم

قراره که این‌جا از سانسور دور باشم، به فکر جذب مخاطب‌های بیشتر و بزرگ‌تر شدن این فضا هم نباشم. کمی هم به بی‌پردگی نزدیکش کردم! روزمرگی‌های عموماً ناراحت‌کننده و بعضاً خوشحال‌کننده‌ای این‌جا می‌نویسم.

داغ دلم تازه شد

دوشنبه, ۸ تیر ۱۳۹۴، ۰۱:۴۵ ب.ظ

 

آن گزینه ی آخر را که دیدم یاد جام جهانی افتادم ... حیف آن همه پولی که از جیب خود در صندوق مدرسه اندوختیم برای کمک به این ها ! خودمان کردیم که لعنت بر خودمان باد :)))

  • مجید

نظرات (۱۱)

  • سکوتـــــــــ کلاغی
  • :|
    پاسخ:
    د آره دیگه :)))
  • مرتضی علیزاده
  • سلام
    مبارکه مجید خان
    پاسخ:
    برای شما هم مبارکه مرتضیِ گل :)
    برای کمک به بوسنی؟
    چه کمکی جانا؟
    کی؟؟؟
    پاسخ:
    والا ما یادمونه بچه که بودیم یه صندوقایی میاوردن تو مدرسمون که برای کمک به بچه های بوسنی و هرزگویین بود :/ حالا نمیدونم برای مدرسه ی شما رو چیکار کردن جانا :)))
    نیم ساعت دارم فکر میکنم این جدول چی ِ ..
    فکر کردم گروه بندیِ ورزشی ای چیزی ِ :)))
    پاسخ:
    آمار بازدید وبلاگ ماعه دیگه ، همینطوری درب و داغون :)))
  • خانوم ِ لبخند :)
  • چه بد بهشون باختیم ولی :((

    و البته بگذریم از این حرفا،منزل نو مبارک : ))
    پاسخ:
    و بد باختیم :)))

    ممنون :) برای تو هم :)
    چیه آمار ملتو در اوردی ؟؟  :)))))))))))))))



    واقعا حیف اون پولا :))))))))))))))) حیییف :)))


    پاسخ:
    بیام اینم یکیشون :))))))))) حیف نبود خداییش ؟ :)))))) بیا برو آمریکا مردک :)))))))
    عایا آمار در آوردن کار درستی است ؟ :)))))))))))))

    بزار مردم راحت بیان وبت :پی


    + اینجا شکلک نداره راستی ؟
    پاسخ:
    برو اصلاح کن برادر من ...برو :)))))

    چرا دیگه بالای همینجایی که مینویسی شکلکا باید باشن فکر کنم
    ندارد که ندارد . شکلک ندارد این بلاگ . مجبورم به همین منحنی ها بسنده کنم :))))))))


    پاسخ:
    بسنده کن و به آمریکا مهاجرت :)))
    چند سالته جانم؟
    پاسخ:
    چطور ؟ :)
    رامون نمیدن آمریکا . مجبوریم به همین پرچم آخر آمارگیرت بسنده کنیم :پی

    این بلاگ هم با شکلک نداشتنش ، بی کلاسه :)))))))))))
    پاسخ:
    تکرار نشه ها :))))

    واسه جلوگیری از جلف بازیایی بوسنیایی هست :))))))
  • آدم ارغوانی
  • ههههه نمیدونم چرا جدیدا هی یاد جام جهانی میفتمو میگم اگه اینجوری شده بود اگه اونجوری شده بود! :|
    فک کنم تاثیرات والیباله :|
    پاسخ:
    گویا خیلی هم جدیدا اینجوری :| میشین :))))
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی