ساکن خیابان نوزدهم

همانی که باید باشم :)

ساکن خیابان نوزدهم

ساکن خیابان نوزدهم

قراره که این‌جا از سانسور دور باشم، به فکر جذب مخاطب‌های بیشتر و بزرگ‌تر شدن این فضا هم نباشم. کمی هم به بی‌پردگی نزدیکش کردم! روزمرگی‌های عموماً ناراحت‌کننده و بعضاً خوشحال‌کننده‌ای این‌جا می‌نویسم.

۴ مطلب در آبان ۱۳۹۸ ثبت شده است

محلی امن برای معترضین حرف گوش کن

سه شنبه, ۲۸ آبان ۱۳۹۸، ۰۳:۰۳ ب.ظ

خبری منتشر شده به نقل از معاون حقوقی رئیس جمهور. محتوای خبر هم این است که محلی باید برای اعتراضات مردمی به‌صورت امن تامین شود تا هم نیروی انتظامی بتواند در آن امنیت را برقرار کند و همچنین از بروز صحنه‌های خشن جلوگیری شود.

حقیقت من که خیلی از این ایده استقبال کردم و با خود گفتم چرا تاکنون چنین چیزی به ذهن بقیه مسئولین نرسیده بود. پیشنهادم هم این است که یک محل سرسبز و البته با حصارهای چوبی با ارتفاع نهایتا ۱ متر تعبیه شود که ما برویم آنجا و اعتراضات خود را به گوش مسئولین برسانیم. فقط یک ناظر با فلوت یا نی هم باید باشد که ما را به سمت محل هدایت کند و پس از ورود ما به محل، در چوبی مزرعه را به روی‌مان ببندد تا خدای نکرده عددی از ما فکر فرار به ذهنش نرسد. چمن هم که هست و به‌راحتی می‌توانیم از آن تغذیه کنیم و نهایتا بعد از نهار یک اعتراضی به گوش مسئول محترم برسانیم!

+جنیدی: محلی امن باید برای معترضین تامین شود

در خلال اعتراضات بنزینی...

دوشنبه, ۲۷ آبان ۱۳۹۸، ۱۱:۲۶ ب.ظ

من که عادت دیرینه‌ام به غارنشینی بود. تراشیدن چوب و ساخت دست‌سازه‌های چوبی هم وقتی که اضافه شد بساط سکوتم از همیشه جورتر شد. اینترنت، شلوغی‌ست، قبول. اما این چند روز چوب تراشیدن بیشتر از آرامش، از روی حرص بود. دوری از اینترنت خوب است، اما نه وقتی که پا روی گلویت بگذارند برای احترام به این دوری!

این روباه که چند ماه بود جسم نیمه‌تمامش روی میزم نگاهش به من بود، امروز تمام شد. می‌ترسیدم اگر بیشتر دست‌کاری‌اش کنم خراب‌تر ‌شود. که گفتم یا تمام می‌شوی یا خراب! و شد این:

 

مستمند بر ثانیه

دوشنبه, ۲۷ آبان ۱۳۹۸، ۰۳:۱۴ ق.ظ

«لیتری ۳۰۰۰ تومان بنزین می‌زنم جهت کمک به مستمندان، قربه الی الله»

صدام‌و می‌شنوی؟

دوشنبه, ۲۷ آبان ۱۳۹۸، ۰۲:۵۷ ق.ظ

حقیقت اینه که این دو روز دارم خفه میشم. امیدوارم این کورسوی امیدم برای خونده شدن واهی نباشه.