ساکن خیابان نوزدهم

همانی که باید باشم :)

ساکن خیابان نوزدهم

ساکن خیابان نوزدهم

قراره که این‌جا از سانسور دور باشم، به فکر جذب مخاطب‌های بیشتر و بزرگ‌تر شدن این فضا هم نباشم. کمی هم به بی‌پردگی نزدیکش کردم! روزمرگی‌های عموماً ناراحت‌کننده و بعضاً خوشحال‌کننده‌ای این‌جا می‌نویسم.

در خاطراتم جا مانده ام

يكشنبه, ۱۱ مرداد ۱۳۹۴، ۰۱:۵۸ ق.ظ

نمیدانم چرا از وقتی آن بلاگفای کوفتی به آن وضع افتاد چه بلایی سر من آمد ؛ چه جور وابستگی ای بین من و آن ساکن خیابان نوزدهم قبلی پیش آمد . تا جایی که چند بار پایش به اینجا هم باز شد .

امروز هوای کامنتهای زیر خاک رفته را داشتم ؛ دوستانی که امروز فقط جای خالیشان مرور می شود . دوستانی که دیگر از گذشته ی پر نشاطشان خبری نیست .

+یک سری دوستان هم هستند که کلا مارا مو هم حساب نمیکنند ، خب برادر من ، خواهرم ، گناه دارم خب :))) بیایید و ثبت کنید حضور پر مهرتان را بلکه روحی بگیرند نوشته های بی روح و تاریک این آبادیِ متروکه :)

  • مجید

نظرات (۸)

  • شاهزاده شب
  • من حااااااضر :)))

    اصلا همین کامنت من باید کافی باشه نوشته هات روح بگیرن
    والا
    پاسخ:
    تو که نباشی که نمیشه :)) اون سری از دوستان رو عرض میکنم که هستنا ، ولی خب لایق نمیدونن :]
  • مرتضی علیزاده
  • سلام
    خودت که اینطوری نیستی! هستی؟! ؛)
    پاسخ:
    من به شدت این مورد رو تکذیب می کنم
  • مائده حوائی
  • برای منم همین اتفاق افتاد. فقط با کمال تاسف با پاک کردن وبلاگ گذشته ام همه ی اون خاطرات برای همیشه دفن شدند ...
    پاسخ:
    :)
  • یاسمین پرنده ی سفید
  • میشه از من علی الحساب این مشت رو قبول کنی؟
    حالا انشالا اگه قسمت شه ببینمت خروارو نشونت می دم. نظرت چیه؟ :))))))
    بلاگفای نازنینم... هعی :(
    پاسخ:
    بنده به شخصه  نظری ندارم :)))
  • آدم ارغوانی
  • ای خدا...منو یاد وبلاگم ننداز که ...
    با اینکه دیگه به بلاگ عادت کردم ولی هنوزم با فک کردن بهش کلی دلم میگیره!
    پاسخ:
    حالا میخوام دلا رو ببرم سمت بلاگفا :))) برقا رو خاموش کنین :)))
  • سکوتـــــــــ پاییزی
  • میدونی چیه ؟؟؟

    شما فعلا حرف نزن میزنم شت و پت بشی :)))

    پاسخ:
    :|
    بیا بنویس خب، پر رنگ باش، دوستات میان می بینن متروکه شده دلسرد میشن :(
    پاسخ:
    چشم :)

    +از این طرفا :)
    :ثبت کردن

    :D
    پاسخ:
    ممنون بودن :))))))
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی