ساکن خیابان نوزدهم

همانی که باید باشم :)

ساکن خیابان نوزدهم

ساکن خیابان نوزدهم

قراره که این‌جا از سانسور دور باشم، به فکر جذب مخاطب‌های بیشتر و بزرگ‌تر شدن این فضا هم نباشم. کمی هم به بی‌پردگی نزدیکش کردم! روزمرگی‌های عموماً ناراحت‌کننده و بعضاً خوشحال‌کننده‌ای این‌جا می‌نویسم.

در خلال اعتراضات بنزینی...

دوشنبه, ۲۷ آبان ۱۳۹۸، ۱۱:۲۶ ب.ظ

من که عادت دیرینه‌ام به غارنشینی بود. تراشیدن چوب و ساخت دست‌سازه‌های چوبی هم وقتی که اضافه شد بساط سکوتم از همیشه جورتر شد. اینترنت، شلوغی‌ست، قبول. اما این چند روز چوب تراشیدن بیشتر از آرامش، از روی حرص بود. دوری از اینترنت خوب است، اما نه وقتی که پا روی گلویت بگذارند برای احترام به این دوری!

این روباه که چند ماه بود جسم نیمه‌تمامش روی میزم نگاهش به من بود، امروز تمام شد. می‌ترسیدم اگر بیشتر دست‌کاری‌اش کنم خراب‌تر ‌شود. که گفتم یا تمام می‌شوی یا خراب! و شد این:

 

  • مجید

نظرات (۲۶)

Cheghad bahal shod. Ghashang moshakhase ba esgh  doros shode

پاسخ:
دست‌هام هم‌دست شده بودن با احساسم. البته خوب شد که با این عصبانیت نزدم دستم‌و ببرم.
  • دچارِ فیش‌نگار
  • انصافا هنرمندین

    پاسخ:
    بابا با به روباه چوبی که آدم هنرمند نمیشه. باید گربه و فیلی که ساختم‌و ببینی :))))
  • آنا جمشیدی
  • یادت میفتادم که این ساعتا مشغول تراشیدن و سنباده زدن هستی معمولا. حسادتم هم میومد، دلم می‌خواست کاری بدون وابستگی به نت تو دستم باشه. که خب الان حسادت تکمیل شد :))

    پاسخ:
    تازه نهنگم هم تموم شد که خب نشونت نمی‌دم :)))
  • گمـــــــشده :)
  • دقیقا حق با شماست.ممکن بود در حالت عادی اگه مثلا به خاطر خرابی تلفن اینترنت نمی داشتم راحت به کارام می رسیدم ولی الان راستش دست و دلم به چیزی نمیره.

    روباه فوق العاده قشنگی شده. خیلی خوبه😍😍

    پاسخ:
    خیلی ممنونم، قربون شما.

    و روبه‌‌ای از حرص زاده شد...

    خدا قوت خیلی خوب شده :)

    پاسخ:
    راستش این روباه هدیه تولد یک دوستی بود. اما وقتی پاهاش بکم خراب شد این‌قدر تمام کردنش عقب افتاد که یه گربه ساختم و دادم به متولد. امروز هم آمدم از اتاقم وسایل جمع گنم دیدمش، با لباس و کاپشن و تشکیلات یهو نشستم به ساختن و تمام کردنش. همین‌قدر یکباره و بی‌مقدمه، و البته از روی بیرون بردنِ موقتی افکار پلید این روزها :))
  • مصطفا موسوی
  • چه روباه رو به راهی

    پاسخ:
    تنت سالم نباشه بابا، روباه که مهم نیست <3 <3
  • ف.ع ‏ ‏‏ ‏
  • خیلی خوب شده :)

    پاسخ:
    قطعی اینترنت؟
  • یاسمین پرنده ی سفید
  • روباااااه😍😍😍

    چه خوجمله... دست شما درد نکنه آقا. عکس نهنگتو بفرست مامان ببینه😊

     

    مثل عهد بوق تو بلاگفا که یه چیزو آپلود میکردیم بعد تو وبلاگ به هم لینک میدادیم😂) 

    پاسخ:
    با واژه خوجمل کهیر زدم :(

    از شما هنرمند محترم درخواست میگردد جهت تنویر افکار عمومی و زدودن پریشان‌حالی دوستانِ بی نت مونده، تصویر نهنگ و گربه ی ملوستان را در معرض عموم قرار دهید.

    و من الله توفیق

    پاسخ:
    من بر حسب وظیفه دارم سعی می‌کنم کامنت‌ها رو زود به زود جواب بدم که خداوند رو‌هم خوش بیاد :))
    از نهنگعکاسی کنم تصمیم می‌گیرم درموردش :))
  • شاهزاده شب
  • خیلی قشنگه ❤

    پاسخ:
    ممنان سوسن :]
  • بانوچـه ⠀
  • یه جغد هم بساز

    پاسخ:
    یه جغد هم به نیابت از خانم شیری
  • دچارِ فیش‌نگار
  • نشون بده شاید مشتری شدیم :)

    پاسخ:
    راستش از روز اولی که این کار رو شروع کردم به خودم قول دادم تا جایی که بشه برای سفارش گرفتن تلاش نککنم. اینکه تجاری به این کار نگاه نکنم آرامش بیشتری داره. معمولا سعی می‌کنم هدیه‌شون بدم.
  • میرزا مهدی
  • سلام این بیان و دَم و دستگاهش هم جمع بشه ، قطعا اثر فاخرتری از شما پدید خواهد آمد

    پاسخ:
     در اون شرایط احتمال می‌دم با چاقو چوب‌بری تن و بدنم رو خط خطی کنم. چون دیگه انتهای هنرم همین‌هاییه که تا الان ساختم :))
  • دچارِ فیش‌نگار
  • شوخو کردم بابا

    توو این گرونی کی میره فیل چوبی بخره؟ :| هنر برای هنر :)

    پاسخ:
    نه به این داستان هنر برای هنر و اینا هم به من نمی‌خوره :))) موضوع اینه که اگر به‌نظرم اگر بخوای سفارش بگیری میوفتی به تکاپوی زودتر تموم کردن کارها و دیگه آرامشِ کار با چاقو و ساخت اون چیزی که دلت می
    خواد ازت گرفته میشه.
    دیدی ول نمی‌کنم؟ قشنگ مشخصه دلم می‌خواست یه جوری اینارو هم بگم :)))))))
  • دچارِ فیش‌نگار
  • دیگه چیزی هست بگو

    من شنونده خوب هستم 😎

    پاسخ:
    نه تو این کامنت قبلی یکم کج‌خلقی کردی نمی‌گم دیگه (چیزی دیگه یادم نمیاد که بگم :)))) )
  • حسن سعادتی
  • مجید جون کدومشو قراره به من هدیه بدی؟

    پاسخ:
    Slm u?

    خیلی قشنگه:) 

    پاسخ:
    ممنان صبا :]
  • حسن سعادتی
  • Has

    29

    Teh

    همین روباه خوبه ها می پسندم

    پاسخ:
    Khli bchei nmikhm
  • حسن سعادتی
  • :( از اولم معلوم بود سرت شلوغه

    پاسخ:
    من لیاقت تو رو ندارم :(
  • منتظر اتفاقات خوب (حورا)
  • منم هی به خودم می‌گم کارهای مونده رو زمین رو انجام بده! ولی نمیدونم چمه! انگار یکی توی ذهنم نشسته و خسته اس از وعده‌های الکی که بهش دادم!

    پاسخ:
    بدی‌ش اینه که اگر کار زمین مانده رو انجام بدی بعدش دوباره به استیصال بیکاری گرفتار میشی. باید یک نفر رو استخدام کنیم این‌جور وقتا برامون کارتراشی کنه و پای انجام دادنشون هم بایسته :))

    باور کنید فکر کردم از نت برداشتین 😐

    خیلی خوشگله

    آفرین

     

    پاسخ:
    اعتماد بین نویسنده و محاطب از بین رفته :))
    خیلی ممنونم :)

    این اجبار به عدم استفاده از اینترنت اصلا خوب نیست و برا من سخت داره میگذره، اما فرصتی میشه برا خوندن کتابای نخونده، فیلمای ندیده

    پاسخ:
    لینکی از سرور داخلی پیدا میشه که توش فیلم جوکر رو داشته باشه؟ بعد سالها می‌خوام فیلم ببینم :))

    چقدر خوشگله!

    با دست درست می کنید؟ یعنی اصلا دستگاه اینا توش کار نکرده؟

    خیلی باحاله :))

    از کجا یاد گرفتید؟

    پاسخ:
    با دست درست کردم، چاقو و سنباده.
    یک کارگاه یک روزه رفتم که چند برش رو باد گرفتم، و بعد ادامه دادم و شد این‌ها :)
  • یاسمین پرنده ی سفید
  • کهیر نزن پوستت خراب میشه

    پاسخ:
    دیگه زد باید بیای خوبش کنی :))))))
  • یاسمین پرنده ی سفید
  • بیا این کاکتوستو بردار ببر که انقدر نبردیش دو تا از چهارتاش خراب شد. خودتم لوس نکن😂

    پاسخ:
    امشب هستی؟ :))
  • یاسمین پرنده ی سفید
  • اینو باید اس ام اس یا زنگ میزدی نه که تو بیان پیام بذاری که :/ بودم :/ ولی چه فایده؟

    نوشدارو بعد مرگ سهراب

    اینا رو هم من باید بهت بگم؟ 😂🤔😑

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی