ساکن خیابان نوزدهم

همانی که باید باشم :)

ساکن خیابان نوزدهم

ساکن خیابان نوزدهم

قراره که این‌جا از سانسور دور باشم، به فکر جذب مخاطب‌های بیشتر و بزرگ‌تر شدن این فضا هم نباشم. کمی هم به بی‌پردگی نزدیکش کردم! روزمرگی‌های عموماً ناراحت‌کننده و بعضاً خوشحال‌کننده‌ای این‌جا می‌نویسم.

از کمالات دوستان خوش‌صدا

شنبه, ۲۸ دی ۱۳۹۸، ۰۹:۰۹ ب.ظ

اتفاقی که اخیرا حالم را بهتر کرد دیدن چهره و شنیدن صدای یک دوستِ تازه است که از دریچه آن ماهپاره (به قول مادر بزرگم) با موسیقی جدید گروهشان به اسم "دی بلال" پخش شد. موسیقی به زبان بختیاری است، خواننده خانم است و صدایی به‌شدت عجیب و گیرا دارد، و هر لحظه من را بیشتر برای نوشتن در اینجا در موردش تهییج کرد.

بشنوید "موسیقی دی بلال از گروه ارغوانه" را.

  • مجید

نظرات (۹)

یاد مسجد افتادم که همیشه‌ی خدا، مادربزرگ‌ها بهش می‌گن مَچِد. :)

پاسخ:
دیفال به‌جای دیوار :))

به به:)

 

پاسخ:
:]

دیرادیر آخی سیلوم مکن  ای گل

دلوم مکن خین  ای وای:)

اصن اهنگا جنوبی همه قشنگ قشنگ:)

پاسخ:
واقعا زیباست این موسیقی، نسخه اصلی‌ش رو هم باید گوش کنم حتما.

دی بلال ، توی خیلی از موسیقیهای بختیاری گفته میشه ولی آهنگی که متن شعرش همین باشه رو من فقط از کوروش اسد پور شنیدم فکر میکنم نسخه اصلیشم برا ایشون باشه

پاسخ:
آره منظور من هم همونه. باید گوش کنم.
  • دچارِ فیش‌نگار
  • اصلا قابل مقایسه نبود

    با فاصله ی بسیار زیاد از حنجره مش مسعود عقبند

    پاسخ:
    کاش یکم از مش مسعود بیشتر بگی بتونم قطعه‌ای که ایشون خونده رو هم گوش کنم، اینقدر ظالم و انحصارطلب نباش :)))
  • دچارِ فیش‌نگار
  • مثلا

    https://www.aparat.com/v/kZElp

    پاسخ:
    گوش کردم، به نظرم موسیقی خیلی زیباییه، ولی کاری که پست کردم هم فکر کنم تونسته شخصیت مستقلی برای خودش بسازه :)

    خیلی قشنگ بود.. 

    اگه بازم اهنگای فولکلور و قدیمی دارین حتما ب ماهم معرفی کنین..🌷

    پاسخ:
    چشم.
  • زندگی برتر
  • سلام وقتتون بخیر
    می خواستم بپرسم با وبلاگ من تبادل لینک می کنید؟؟

    پاسخ:
    سلام. وقتتون بخیر.
    خیر
  • خرید سیم کارت ایرانسل
  • خیلی قشنگ بود...

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی