ساکن خیابان نوزدهم

همانی که باید باشم :)

ساکن خیابان نوزدهم

ساکن خیابان نوزدهم

قراره که این‌جا از سانسور دور باشم، به فکر جذب مخاطب‌های بیشتر و بزرگ‌تر شدن این فضا هم نباشم. کمی هم به بی‌پردگی نزدیکش کردم! روزمرگی‌های عموماً ناراحت‌کننده و بعضاً خوشحال‌کننده‌ای این‌جا می‌نویسم.

پادشاهیِ هورمون‌ها

شنبه, ۲۴ مهر ۱۴۰۰، ۱۰:۵۵ ق.ظ

داشتم به این فکر می‌کردم که چطور 2.5 سانتیمتر قرص ضدافسردگی، هم می‌تونه اضطرابت رو کم کنه، هم تمرکزت رو بالا ببره، هم خوابت رو تنظیم کنه و هم خوشحال نگهت داره. بعد به خودم اومدم دیدم خیلی حالم بهتر شده، گفتم خب یکم مصرفش رو شُل کنم. یعنی دقیقاً اون شبی که فوتبالِ ایران، امارات رو شکست داد این‌قدر خوشحال بودم که هیچ مخدری نمی‌تونست اون‌قدر خوشحالم کنه؛ دقیقاً همون شب گفتم خب فکر می‌کنم برای چند روز این قرص رو بذارم کنار. ولی یک ساعت بعد با اولین رخداد بسیار ناچیزی که می‌تونست مضطربم کنه، به خودم فرو رفتم و به سرعت مصرف رو از سر گرفتم. :))

دیروز هم که دو روز بود خوردنشون فراموشم می‌شد، بالاخره عصر به بدترین شکل این بی‌نظمی نمود پیدا کرد. بعد متوجه شدم که آقا! برده‌داری هنوز زنده‌ست، برده‌داری در پادشاهی پرهیاهوی هورمون‌ها؛ برده‌هایی که خود ماییم، پادشاهانی که میشن هورمون‌های ما. :))

  • مجید

نظرات (۳)

اتفاقا منم بارها فکر کردم خوب شدم و گفتم خوب کم کم قطع کنم و به شکل بدی دوباره برگشت

پاسخ:
دقیقاً همین‌طوره. باید کنترل‌شده باشه شروع و پایانش.

مسئله اینه که پزشکتون باید دوز رو کنترل کنه و به شما بگه که کی قطع کنید. و اگر سرخود این کارو کنید بعد از یه مدت کوتاه ناگهان دوباره خودتون رو در قعر مغاک می‌یابید!

 

منم دقیقا تو یه پستم به این مسئله اشاره کرده بودم قبلا، حتی دقیقا با بعضی از همین واژه‌ها:

https://mid-shot.blog.ir/post/77

پاسخ:
دقیقاً همینه که می‌گید. من با توصیه پزشک شروع کردم و بدون توصیه به پایان رسوندم، و شد آنچه شد. :)))
  • یاسمین پرنده ی سفید
  • و ما نسلی که از 20 سالگی قرص خوردن رو شروع می کنیم و هنوووووووز مامان بزرگ من بزرگترین قصه اش اینه که مشت مشت دارو می خوره :))))))))))))

    اینی که میگی رو تجربه کردم

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی