ساکن خیابان نوزدهم

همانی که باید باشم :)

ساکن خیابان نوزدهم

ساکن خیابان نوزدهم

قراره که این‌جا از سانسور دور باشم، به فکر جذب مخاطب‌های بیشتر و بزرگ‌تر شدن این فضا هم نباشم. کمی هم به بی‌پردگی نزدیکش کردم! روزمرگی‌های عموماً ناراحت‌کننده و بعضاً خوشحال‌کننده‌ای این‌جا می‌نویسم.

رضا

جمعه, ۲۰ آذر ۱۳۹۴، ۱۱:۲۸ ب.ظ

این روزها تا دلتان بخواهد از رضا شنیدم و رضا و رضا ... اما نمی دانم چرا ، نمی دانم چرا برایم روزمرگی داشتند همه شان ، برای منی که هر سال ادعایم بر عشق به این آقاست ... بد درگیر دنیایم شده ام ...

یادم می آید چهار سال پیش که اولین بار میکروفون را به دست گرفتم و شروع به خواندن رو به روی سیصد ، چهارصد نفر کردم این شعر متن آوای من بود :

آمدم ای شاه پناهم بده ، خط امانی ز گناهم بده ... ای حرمت ملجا درماندگان ، دور مران از در و راهم بده ...

این را خواندم و عاشق شدم ... از آن موقع شاید تا همین سالِ پیش فقط از حضرت رضا می خواندم ، حتی پارسال که در مشهد بودم یک خانمِ مسن آمد و به من گفت : " می شود بازهم آن ' آمده ام ' را بخوانید ؟ خیلی خوب بود ... " که شاید پهن ترین لبخند در تمام عمرم همان روز بر لبم نشست .

منی که با عشق برایش خواندم و امروز برایم جزو روزمرگی هایم شده ... بد درگیر دنیایم شده ام ...

+می خواستم نظرات این پست را باز نگذارم ، دل نوشته بود در هر حال . ولی خب ، حتما شما هم زینت خواهید داد بر من و دلم و این پست :)

  • مجید

نظرات (۷)

من فقط میدونم خیلی امانت داره...حرفی بهش گفتم...درست و بی کم و کاست به خداوند گفت...بعد هم جوابمو گرفتم...امانت داریش حرف نداره...لبخند...
پاسخ:
:)
  • سکوتـــــــــ پاییزی
  • نمیدونم چند ساله که نرفتم مشهد ... اما میدونم ادم خوبی نیستم که حتی یه گوشه چشمی بهم بندازه ....
    پاسخ:
    اینجوری نگو ... :)
  • یاسمین پرنده ی سفید
  • راستش با خوندنش رفتم تو فکر... دارم فکر می کنم چی باعث این روزمرگی ها تو زندگیمون میشه... کاش یادم بمونه بیشتر روش فکر کنم...

    + اون لبخند پهنت رو... میتونم تصورش کنم:)
    پاسخ:
    :)
  • شاهزاده شب
  • نباید بذاریم عشق بشه عادت.... منم از این تجربه ها داشتم
    بخاطر همین چیزاست که تو.پستم نوشتم کاش احساس ها را میشد عطر کرد.....
    پاسخ:
    :)
  • مائده حوائی
  • کاملا میفهمم. و بهترین کار کشف این دنیای درونی خودته، بالاترین لذت دنیا.
    پاسخ:
    :)
  • ثریا شیری
  • میشه فایلشو برا منم بفرستی؟

    + نطلبید این روزا اونجا باشم :(
    پاسخ:
    چشم :)
  • خانم جیم
  • وای منم عاشق این شعرم :)

    زیادم ازمون دور نیست  اما.... نمیدونم شاید لایق نمیبینه بطلبه

    پاسخ:
    :)
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی