ساکن خیابان نوزدهم

همانی که باید باشم :)

ساکن خیابان نوزدهم

ساکن خیابان نوزدهم

قراره که این‌جا از سانسور دور باشم، به فکر جذب مخاطب‌های بیشتر و بزرگ‌تر شدن این فضا هم نباشم. کمی هم به بی‌پردگی نزدیکش کردم! روزمرگی‌های عموماً ناراحت‌کننده و بعضاً خوشحال‌کننده‌ای این‌جا می‌نویسم.

۵ مطلب در خرداد ۱۳۹۵ ثبت شده است

توئیت :)))

دوشنبه, ۳۱ خرداد ۱۳۹۵، ۰۴:۴۰ ق.ظ

شما مگه دستشوییتون قفل هم داره ؟ :))) لینک

الان یه سری نیان بگن " شما مگه دستشوییتون در هم داره ؟ " :))))

 

بعدا: خانم فرشده ، پس از مشاهده‌ی کامنت شما و دلایل قانع کننده‌تان ، به این نتیجه رسیدم که دستشویی باید دارای قفل کامپیوتری باشد و هر کسی از انجام این عمل خودداری کند ، در آن دنیا باید تاوان اشتباه خود را پس بدهد و هیچ راه بازگشتی نیز ندارد ؛ با تشکر از حسن توجه شما :))))))))))))))

توئیت

يكشنبه, ۳۰ خرداد ۱۳۹۵، ۰۴:۵۴ ق.ظ

اینکه شهرداری از اراذل و اوباش برای جمع آوری دست فروشا استفاده می کنه دقیقا منو یاد زمانی می‌ندازه که مورچه ها رو وادار میکردیم همدیگه رو گاز بگیرن :|

دوشنبه, ۲۴ خرداد ۱۳۹۵، ۰۵:۱۹ ق.ظ

ماه رمضون برای من همیشه پر از خاطرات خوب بوده . بهتره بگم بیشترین خاطرات خوبم تو ماه رمضون رقم خورده . ولی خب ... الان فکر کنم باید یه چاله ی ده متری بکنم ، تمام اون خاطرات رو توش دفن کنم و حسابی روشونو بپوشونم که هیچوقت یادشون نیوفتم و اذیتم نکنن ...

تاریکیِ چراغ

يكشنبه, ۲ خرداد ۱۳۹۵، ۰۵:۰۸ ق.ظ

توی کل ایام سال ، از بین همه ی غما ، شادیا ، عیدا ، سوگواریا و هررر چیزی که فکرشو بکنید ، بنظر من نیمه شعبان خیلی با بقیه شون فرق می کنه . اصلا جدای از اینکه خودم خیلی دوستش دارم حس می کنم یه جور فوق العاده ای رفتار تمام شهر و روشناییش و آدماش تغییر می کنه .

گفتم روشنی ... از همون قدیم تا الان توی خونواده ی ما یه عادت و یا شاید نذری هست که هر سال باید خونمون به مناسبت نیمه شعبان تزئین شده باشه ؛ اون سالای قبل که زرورق و اینها رو بورس بود نیمه شعبان امکان نداشت خونه ما پر از منگنه و پونز برای چسبوندنشون به سقف و دیوار نشه . پنج یا شش سال هم هست که از ریسه های ال ای دی استفاده می کنیم .

اما نمی دونم ... چرا با وجود این همه روشنی ، این همه نور ، این همه رنگای متناسب با هم و قشنگ ، من وقتی این چراغا رو میبینم دلم تنگ میشه ! هر چقدر این چراغا بیشتر و روشن تر باشن دل من تنگ تر و تاریک تر میشه . فکر کنم پنج سال شد ، پنج ساله که با دیدن این چراغا دل من برای چیزی یا کسی تنگ میشه که دوست دارم کنارم باشه و از ذوق و شوقم برای دیدن این چراغونیا بهش بگم ... نه از دلتنگیام به شما ... :)

نه‌چندان طراحی‌های من

شنبه, ۱ خرداد ۱۳۹۵، ۰۲:۲۷ ق.ظ

چند وقتی هست که علاوه بر انجام کارای روزمره‌م به شدت پیگیر یکی از علاقه‌های گذشته‌م که طراحی با فتوشاپ باشه هستم .

اولین بار چهار پنج سال پیش فتوشاپمو باز کردم ولی هر چی فکر می کردم چیزی برای ارائه به ذهنم نمی رسید ، اون موقع هم پیگیرش بودم ولی خب نشد ؛ یعنی شاید اگر ادامه میدادمش الن به یه جایی می رسیدم ؛ ولی خب از اونجایی که فکر انجام این کار هیچوقت از سرم نرفت حدود یک سال پیش دوباره بازش کردم ، حدود سه چهار پیش به خودم امیدوار شدم و الان دارم سعی می کنم که تبدیل به یک طراح بشم .

و از اونجایی که هر طراحی هرچند تازه کار دوست داره کاراش دیده بشه، خیلی دلم میخواد توی کانال تلگرام و صفحه‌ی اینستاگرام طراحی‌هام ببینمتون و اگر لطف کنید نظراتتون رو در مورد کارهام بدونم :)

 

آدرس کانال تلگرام:

Telegram.me/MajidSadrArts

آدرس صفحه‌ی اینستاگرام:

Instagram.com/MajidSadrArts

 

کانال طراحی فتوشاپ تلگرام اینستاگرام