ساکن خیابان نوزدهم

همانی که باید باشم :)

ساکن خیابان نوزدهم

ساکن خیابان نوزدهم

قراره که این‌جا از سانسور دور باشم، به فکر جذب مخاطب‌های بیشتر و بزرگ‌تر شدن این فضا هم نباشم. کمی هم به بی‌پردگی نزدیکش کردم! روزمرگی‌های عموماً ناراحت‌کننده و بعضاً خوشحال‌کننده‌ای این‌جا می‌نویسم.

دوشنبه, ۲۴ خرداد ۱۳۹۵، ۰۵:۱۹ ق.ظ

ماه رمضون برای من همیشه پر از خاطرات خوب بوده . بهتره بگم بیشترین خاطرات خوبم تو ماه رمضون رقم خورده . ولی خب ... الان فکر کنم باید یه چاله ی ده متری بکنم ، تمام اون خاطرات رو توش دفن کنم و حسابی روشونو بپوشونم که هیچوقت یادشون نیوفتم و اذیتم نکنن ...

  • مجید

نظرات (۷)

  • پاسدار گمنام
  • why?
  • نفس نقره ای
  • تئوری آیسبرگ فروید خیلی وخته مطرح شده! همه اون ده متری هایی که میریزیم اون زیر، هیچ وقت واقعا فراموش نمیشن!
    پاسخ:
    میدونم ...
    واسه من همش پر از اتفاقات بد و مریضی و اینا بوده... 
    پاسخ:
    تو رو که خدا پیدات کنه با تیر میزنتت :))))))
    آدم تو ماه رمضون میره دبی ؟‌ :))))
  • سکوتـــــــــ پاییزی
  • مجید:) چرا چالشون کنی .. همیشه میتونن حس خوب بهت بدن این خاطرات درسته که تکرار نمیشن اما بازم میتونن حال ادم رو خوب کنند حتی با گریه: )
    پاسخ:
    البته خب گریه ی ما با گریه ی شما فرق میکنه :))
  • علی کافه چی
  • با نیمه ی شعبان که یاد یه چیزایی می افتی و دلتنگ میشی
    خاطرات ماه رمضون هم که می خوای چال کنی
    خدا محرم و صفر و به خیر کنه :)
    پاسخ:
    خودم دقت نکرده بودم بهش :)))))
    نه متاسفانه از محرم و صفر چیزی بخاطر ندارم :))))
  • مــــــــ. یــ.مــ
  • این نیز بگذرد...
    بیا یه دونه آخِی و اوفِی و الهی بگَمِت ؛

    شرّه این ناله هات کم شد بلکم ! :))
    پاسخ:
    خعلی دارم سعی می کنم یه حرکتی بزنم ، نمیشه باور کن :))))
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی