ساکن خیابان نوزدهم

همانی که باید باشم :)

ساکن خیابان نوزدهم

ساکن خیابان نوزدهم

قراره که این‌جا از سانسور دور باشم، به فکر جذب مخاطب‌های بیشتر و بزرگ‌تر شدن این فضا هم نباشم. کمی هم به بی‌پردگی نزدیکش کردم! روزمرگی‌های عموماً ناراحت‌کننده و بعضاً خوشحال‌کننده‌ای این‌جا می‌نویسم.

همکار شیرازی

يكشنبه, ۶ دی ۱۳۹۴، ۱۲:۲۰ ب.ظ

ما یه همکار شیرازی تو شرکت داریم که وقتی وایساده همش در تب و تاب نشستنه . وقتی میشینه دلش می خواد دراز بکشه ، همش هم میگه اگه دراز بکشم یه چرت درست و حسابی می زنم :|

یعنی واقعا شیرازیه ها ، ار شیراز اومده اینجا با شرکت همکاری کنه :)))

  • مجید

نظرات (۱۸)

:))
حالا ببین اگه خود شیراز بود چی میشد!!!:)))
پاسخ:
اونجا کلا صندلیاشون از این تختیاست :))) اصلا نشستن و وایسادن تو کارشون نیست :)))
  • مرتضی علیزاده
  • سلام
    خدا حفظش کنه خخخخ
    پاسخ:
    خدا شیرازیای دور و بر شمارم حفظ کنه :)
  • 😎😎😎BAHAR 😎😎😎
  • شیرازی است دیگر :-)
    پاسخ:
    :)
  • فاطیما کیان
  • :)))
    پاسخ:
    :)
  • آقای بنفش
  • میگن شیرازیا تو گوشی هاشون پر از عکس تخت و کاناپه س ، وقتایی که مجبورن سرپا باشن به اونا نگاه میکنن ، اصن قوت قلبه :))))))
    پاسخ:
    اتفاقا این همکارمون همش اصرار داره یه مبل بخریم بذاریم تو شرکت وقتی میبینتش آرامش بگیره :)))
  • شاهزاده شب
  • عه این بلاخره رو نمایی شد :)))))

    پاسخ:
    نمی شه حالا ضایه نکنی که قبلا برات تعریف کرده بودمش ؟ :))))
    من شیرازی نیستم اما نمیدونم چرا خلق و خوم به اونا رفته :))
    پاسخ:
    ما هممون یه شیرازی درون داریم ، مطمئن باش :)))
  • مائده حوائی
  • چه جالب :)
    پاسخ:
    اوهوم :)
  • یاسمین پرنده ی سفید
  • اوه اوه.... اونو بفرستید شرکت ما... مهدی درستش میکنه:)))))
    یه دنیا نتونسته بود منو از گوشیم بگیره. مهدی تونست:/
    یعنی من اگه نصف بیخیالی این جور آدما رو داشتم زندگیم چقدر راحت تر میشد:))))
    +کامنت محسن:))))))))))
    پاسخ:
    نه خب ، همین همکارمون بنده خدا چون کلا خسته ست به کاراش نمی رسه و ناراحت میشه ، میخوام بگم تنبلی همیشه جواب نمیده :))
    ای جانم به شیرازی ها :))
    پاسخ:
    شیرازی ها هم جانشان به شما مثلا :)))
    دو تا همکلاسی و هم اتاقی شیرازی دارم و دوروربرم تو خوابگاه پر شیرازیه :))))
    فککنم تاثیر گرفتم ازشون :)))
    پاسخ:
    با شیرازی جماعت زندگی کردن سعادته ، اینقدر که گلن :)

    چشمم روشن چشمم روشن ...

    من اصلا تنبلی شیرازیا رو قبول ندارم چون تنبلی رو تو تمام شهرها دیدم

    بنظرم کلا ما ایرانیها آدمهای تنبلی هستیم ....

    شیرازیها فقط خوشگذرونن و بیخیال ....از هرفرصتی واسه تفریح و گردش

    ومهمونی دورهمی استفاده میکنن ...

    فکر میکنم دلیل اینکه میگن شیرازیا تنبلن همینه که بیخیالن خوشحالن

    خودمو مثال میزنم که یه  شیرازی اصیلم هفتاد نسل قبلمم شیرازی بودن

    به هیچ وجه غصه و حرص چیزیو نمیخورم  تا حالا هیچ کسی غر زدن و عصبانیت منو ندیده آخرین باری که ناراحت شدم دقیقا سه سالو چهار ماه قبل بود اونم واسه دوروز ناراحت بودم  ...از کوچکترین فرصتم استفاده

    میکنم واسه تفریح کردن و شاد بودن....

    تو بیمارستان واقعا کمکاری نمیکنم چون عاشق کارمم ...






    پاسخ:
    اینم یکی از هموطنای غیور شیرازیمون :)))

    صرفا جهت خنده عرض کردم صدف جان ، اینقدر که شما شیرازیا گُلین و خونگرم آ آدم دلش می خواد همش باهاتون شوخی کنه و بهتون افتخار کنه :)

    ولی خب اینم بگما ، ما یه بار رفتیم شیراز ، کلا هیشکی عجله نداشت ، همه ریلکس قدم میزدن تو خیابون ، انگار جمیعا خسته بودن :)))))

    راستی مجید به همکار شیرازیت از طرف من حسابی سلام برسون

    وبهش بگو برگرد شیراز حیف شهر قشنگمون نیست بلند شدی رفتی

    اونجا ؟

    راستی اینجا از این خبرا نیست که مردم تنبلیشون بشه کار کنن و تمام

    کاراشون مونده باشه و به هیچ کاریشون نرسن ....

    شاید بنده خدا همکارت یه ناراحتی چیزی داره که نمیتونه به کاراش برسه ...حالا یا تغییر محل زندگیش و مشکلاتش باعث شده به کارهاش

    نرسه یا مشکل خانوادگی داره یا شایدم مریضی چیزی داره ...

    حتی کمخونی و کمبود آهن خون هم باعث میشه بیحال باشی وتمرکز نداشته باشی ....از طرف من بهش بگو حتما یه آزمایش خون بده


    شیرازیا باتعهد و با مسئولیت هستن ....این وصله ها به شیرازیا نمیچسبه

    که تن به کار ندن و همیشه خسته باشن ....



    پاسخ:
    بیا منو بزن ! :))))


    آها راستی بیخیال بودنشونم معنیش این نیست که هیچی واسشون

    اهمیت نداره و فقط به دنیا اومدن که بخورن و بخوابن و تفریح کنن ...

    فقط حرص وغصه چیزای مسخره رو نمیخورن ...

    شما هم حرص نخورید غر نزنید از ثانیه ثانیه عمرتون استفاده کنید

    خوش بگذرونید ..

    ببخشید خیلیم حرف زدم ولی یه لحظه حس کردم بعضیا دیدشون

    اینه که شیرازیا آدمهای تنبل و تن پروری هستن ...و به هیچ کاریشون

    نمیرسن ....واقعا الان هر چی فکر میکنم از اطرافیان و دوست و آشناهام

    کسی رو نمیشناسم که همش خوابیده باشه و حال و حوصله هیچ کاریو نداشته باشه ...




    پاسخ:
    نه صدف ، واقعا تفکر مردم نسبت به شیرازیا اینجوری که میگی نیست ، فقط اینقدر مردم این شهر با شعور و با فرهنگ و اصیل هستن که نسبت به شوخیهایی که باهاشون میشه معمولا واکنش مثبت نشون می دن و همین کلی دوست داشتنیشون می کنه ، واقعا من هم قصد توهین ، تهمت یا همچین چیزی نداشتم و همیشه هم گفتم که چقدر شیرازیا رو دوست دارم :)
  • سکوتـــــــــ پاییزی
  • میگم جدیدا شیرازی بازیت زیاد شده نگوبا شیرازی ها گشتی:))
    پاسخ:
    نگو شیرازیا گشتی ؟ یعنی چی این جمله :))) نگو کهگیلویه و بویر احمدیا گشتی مثلا :))))

    مرسی مجید از لطفت به شیرازیها ....

    من از پستت خیلی خوشم اومد اصلا ناراحت نشدم و بهم برنخورد

    چون واقعا افتخار میکنم به همشهریام که توی اینهمه دغدغه و مشکلات

    هنوز ریلکسن ....

    ولی توی کامنتهایی که واست گذاشتن یه کلمه دیدم بهم برخورد

    شایدم بنده خدا منظوری نداشته ولی خب اون لحظه حسابی غیرتی شدم

    روی شهرم ....

    جدی مجید شیراز اومدی چه فصلی ؟؟؟؟اگر فصل بهار و پاییز بوده اومدی شیراز ودیدی مردم یواش راه میرن خب حق داشتن ...

    اخه توی این هوای بینظیر شیراز مگه میشه عجله داشت وتند تند راه رفت ؟

    والا من که نمیتونم اینقدی که بهار و پاییز شیراز قشنگه ...هوا عالی

    تابستونم که هوا گرمه آفتابش جنگه باید یواش راه بریم که خسته نشیم

    زمستونم که هوا سرده حیف نیست توی این بارون عجله داشته باشیم ؟




    پاسخ:
    نه صدف جان ، هیچکس منظوری نداشته از کامنتی که داده ، من مطمئنم :)

    بهار بود .

    بیا دیگه ، بعد میگم انگار همه خسته‌ن باور نمی کنه :))))
  • خانم جیم
  • تازه این نیروی فعال و خوبشون بوده که واسه شما فرستادنش :))
    پاسخ:
    من ترجیح میدم ادامه ندم :)))))))
    به ماها میگن هَمیشه خسته -__- :))
    پاسخ:
    شیره :)))
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی