ساکن خیابان نوزدهم

همانی که باید باشم :)

ساکن خیابان نوزدهم

ساکن خیابان نوزدهم

قراره که این‌جا از سانسور دور باشم، به فکر جذب مخاطب‌های بیشتر و بزرگ‌تر شدن این فضا هم نباشم. کمی هم به بی‌پردگی نزدیکش کردم! روزمرگی‌های عموماً ناراحت‌کننده و بعضاً خوشحال‌کننده‌ای این‌جا می‌نویسم.

آمارگیرِ لعنتیِ شلوغ پلوغ

چهارشنبه, ۱۶ دی ۱۳۹۴، ۱۲:۰۰ ق.ظ

بچه ها من یه فیلتر شکن دارم کلا آمریکا و هلند رو میگیره ، اون و بهتون میدم فقط جان من اینقدر با این نسخه های نامرغوب کار نکنین که من بفهمم چند نفر خارجی میان تو وبم ، شاید یهو بخوام تصمیم بگیرم ژانرمو بین المللی کنم ، چه می دونید شماها :)))

+این فلسطین اشغالی هم که آمارگیر و ترکوند ، دید ازش بد گفتم رفت رفیقاشو هم آورد :)))

 

آمارگیر

  • مجید

نظرات (۲۰)

میشه فیلتر شکنتون رو بهم معرفی کنید لطفا ؟ :)))))))))))


+ پرچم بالاست :| :))))))))))))))))))


+واقعا  فلسطین ترکوند  وبتو :)))))))

پاسخ:
رکورد و شکوندی دیگه :))))))) ولی من هنوز نمی تونم خیانتتون به تیم ملی رو فراموش کنم :))))

خیانتو خوب بود :))))


خودمم فراموش نکردم :| :))) تلخ بود :|

پاسخ:
خیانتو خوب بود ؟ :))) دوستی و خوب بود ؟ یعنی چی خب :))))

:)))))
  • خانم جیم
  • من از فلسطین اشغالی بیشتر بازدید کننده دارم.. 2/5 درصد :|
    غلط نکنم یه توطئه تو راهه :|
    پاسخ:
    همش بازیای دشمنه اینا :)))
  • شاهزاده شب
  • عه تو کی بین المللی شدی اینقد
    فردا پسفردا مارو تحویل نمیگیری اینطور پیش بره :)))))))
    پاسخ:
    دیگه خدا خواست و ما هم شدیم :)))

    من هر چی میگم تو به همین جنبه ی ماجرا فکر میکنی و این اصلا خوب نیست :))))
  • سکوتـــــــــ پاییزی
  • بیا چند تا امضا بده :)))) مجید نکنه نیروی نفوذی حزب الله هستی؟:/:))) اگه هستی بگو حساب کار دستمون بیاد:)))
    پاسخ:
    من از نیروهای پشت پرده ی سپاه مقدس اسلامم :))
  • یاسمین پرنده ی سفید
  • بابا بیان خنگه :|
    من نه رو سیستم خونه نه رو سیستم شرکت فیلتر شکن ندارم اما بچه ها اون روز می گفتن پرچم منو برا یه جا دیگه نشون می ده :/
    بوخودا من تهرانم! :))))))))))))))))
    پاسخ:
    خلق و خوت به یه جا دیگه رفته بوده احتمالا اون روز :))))
  • شاهزاده شب
  • الان مثلا غیرمستقیم گفتی : نه این چه حرفیه من همیشه هستم و به یاد شما :))))))))))
    پاسخ:
    خب آره دیگه :))
  • فـرشـده ..
  • یوگوسلاوی ؟؟؟

    نبووووود ؟؟
    پاسخ:
    :)))))

    بوسنی ؟

    آمریکا آلمان فرانسه انگلیس ....مجید تو ترور میشی من میدونم ...

    برادر شهیدم شهادتت مبارک ....


    پاسخ:
    ای خواهر بسیجی ، حجابت و رعایت کن زشته :)))
  • مائده حوائی
  • :))))) فلسطین
    پاسخ:
    بله فلسطین :)))
  • فاطیما کیان
  • فیلتر شکن من که نهایتن زورش به آمریکا میرسه ولی این همه بازدید از کشورهای دیگه شاهکاره امارگیر بیانه که گاهی اشتباهی پرچم ها رو نشون میده
    پاسخ:
    نه به بیان ربطی نداره واقعا ، یه کد آماده ی برنامه نویسیه که کشور ها رو نشون میده ، اما من مطئنم هستن کسایی که از آنتی فیلتر جیبوتی هم استفاده کنن :))))
  • یاسمین پرنده ی سفید
  • بهت گفته بودم که منم از فلسطین اشغالی بازدید کنده دارم. نه؟:))))))))
    +غیرمستقیم هاتو دوست دارم پسرم:)))) (ر.ش:کامنت شاهزاده)
    :دی
    پاسخ:
    بله گفته بودی :))))

    ر.ش ؟ :))))
  • نفس نقره ای
  • عنوان پست بعدی احیایا "من کیلی کیلی ایران را دوست داشت" نیست؟ :))
    پاسخ:
    باید در موردش فکر کنم :))))
  • آقای بنفش
  • pelake23@gmail.com

    قربون دستت برای منم بفرست :)))

    + صدای دوستمون رو از کشور دوست و همسایه ی " چاد " میشنویم :)))
    ( به قول خودش ر.ش : یاسمین )
    پاسخ:
    :)))))))))))))))))))))))

    باورت میشه کامنتتو الان دیدم :)))))
  • 😎😎😎BAHAR 😎😎😎
  • فلسطین اشغالی:)
    پاسخ:
    اوهوم :))
  • مــــــــ. یــ.مــ
  • من اینو تو آمارگیر میبینم خون میشه دلم
    شما فک کن از وسط اونهمه اشغال گری 
    اونهمه انتفاضه میان وبلاگ آدمو میخونن 
    اینهمه مهر
    (ایکون اشک تو چشم جمع شده)
    :-)))
    پاسخ:
    عالی بود :)))))))))
  • یاسمین پرنده ی سفید
  • ر.ش: رجوع شود به
    چاد منو میگه ها... من من :دی
    پاسخ:
    عجب ! :)))))))
    فلسطین که چیزی نیس آقا، من از یاناما و پاناما و استونی بازدید دارم! کجا هستن حالا اینا؟ :)) از یه کهکشان دیگه ان گویا!
    پاسخ:
    شما فکر کن یه چیزی مثل جیبوتی :))))

    ولی خب این نشون میده از من محبوب تری ، آوازه ت تا اونجاها هم رفته :))))
    یه کشورهایی هستن به اسم سایر :))
    اونا فکر کنم جیبوتی باشن :))
    پاسخ:
    کومور کومور :)))
  • چشم به راهم ...
  • :))
    پاسخ:
    :)
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی