ساکن خیابان نوزدهم

همانی که باید باشم :)

ساکن خیابان نوزدهم

ساکن خیابان نوزدهم

قراره که این‌جا از سانسور دور باشم، به فکر جذب مخاطب‌های بیشتر و بزرگ‌تر شدن این فضا هم نباشم. کمی هم به بی‌پردگی نزدیکش کردم! روزمرگی‌های عموماً ناراحت‌کننده و بعضاً خوشحال‌کننده‌ای این‌جا می‌نویسم.

لایک هم نکنیم ناراحت میشن

سه شنبه, ۲۲ دی ۱۳۹۴، ۰۶:۳۶ ب.ظ

والا به خدا ما هم درس و امتحان و دانشگاه داریم ، ولی کو غُرغُر ؟ این انگشت شصت من فرورفتگی گرفت انقدر این چند وقت عکس کتابهای دانشگاه روی پای شخص خواننده رو لایک کردم :)))

 

نکنید دیگه این کارارو :)))

  • مجید

نظرات (۱۸)

  • مــــــــ. یــ.مــ
  • :)
    عجب
    پاسخ:
    خب آره دیگه :))
  • 😎😎😎BAHAR 😎😎😎
  • والا بخدا :)
    درسم که نمیخونن ، همش از لوازم تحریراشون عکس هنری میگیرن !
    پاسخ:
    همینو بگو :))) لاکِ قرمزِ جیغ اصلا ! :)))))
    باحال بودش :))
    نکید این کارا رو :دی
    پاسخ:
    نکنید البته :))
    انگشتر هم میکنن تو انگشت اشارشون؟ :))))
    پاسخ:
    بلانسبت شما البته :))))
  • فـرشـده ..
  • اونا رو ولش ، 

    میگم تو با نوشتن :

    یک عدد مشیت که دیدنه لبخنده الباقی بخاطرش آرزوشه ،

    خودتو تعریف کن دقیقا ؟!
     
    ترجیحا با رسم شکل !

    :دی
    پاسخ:
    این مشیتی که فرمودن منظورشون مَشیَت نیستا ، همون مجید می خواسته بگه زبونش یاری نکرده :)))

    با همین جمله تعریف کردم دیگه ، چیز دیگه ای ندارم برای گفتن :))
  • یاسمین پرنده ی سفید
  • تو واقعا مظلوم ترین دانشجویی هستی که من میشناسم:))
    هیچوقت راجع بهش حرف نمیزنی:)))
    عیییییییینِ من:دی
    پاسخ:
    یعنی من بعد از دیدن کلمه‌ی "عییییییییین من" به معنای واقعی کلمه ترکیدم :)))))))))) یعنی بهت بگم همونجوری وسط محیط کاری پخش و پلا شدم :)))))
    لازمه بگم خوش بحال خودم که دانشجو نیستم؟ :دی

    پاسخ:
    نه دیگه لازم نیست :)))
  • رها مشق سکوت
  • عکسهای پروفایلها تو نرم افزاراشونم هی هر دقیقه عوض میکنن، در حال کتاب خوندن و این چیزا میذارن
    من وقتی از شماره های تو گوشیم میام پایین، وقتی به شماره هایی که اولش با uni شروع شده میرسم، همه عکسها پشت سرهم کلا در مورد امتحان و درس خوندن و این چیزاست
    واااالا ما هم این روزا درگیر امتحانیم، ولی صدامون در اومد آیا؟ تنها اتفاقی که برامون افتاده اینه که کمرنگ شدیم D:
    پاسخ:
    اوه اوه پیشوند uni رو که دیگه اصلا نگو :)))

    خوبه دیگه ، ولی خب من دارم پررنگ تر هم تو وبلاگم ظاهر میشم که همه چی طبیعی به نظر بیاد :)))
  • سکوتـــــــــ پاییزی
  • مجید یه عکس خو بذار در این حالت که کتاب رو پاته یما لایک کنیم: ))) البته جوراب یادت نره: ))))))
    پاسخ:
    یما ؟ :)))

    شماها جوراب نمیپوشید مشکلی نداره ، ماها نپوشیم اه اه و پیف پیف داره ؟ واقعا که :)))))
  • سکوتـــــــــ پاییزی
  • :))))) کوووفت: )))) نمیشه حرفی هم زد هرچی بگم جبهه میگیرید:)))) اصلا بر هر مسلمانی واجب است که جوراب بپوشد:))))
    پاسخ:
    خب آره خب :))))
  • شاهزاده شب
  • یاسی :)))))))))))))))))
    تو ناشناخته ترین دانشجوی مملکتی مجید :))))))
    پاسخ:
    کامنت یاسی منو تکه تکه کرد واقعا :))))))
  • یاسمین پرنده ی سفید
  • آره دیگه:)))) تو اصلا به خودم رفتی مادر:دیییییی


    +سوسن:)))))))))))
    پاسخ:
    :)))))))))))))))))))))
    چشم :)))
    پاسخ:
    سعید از تو انتظار نداشتم دیگه :)))))
  • نفس نقره ای
  • همییییینو بگو :)))
    پاسخ:
    چشم :))))

    وای خدا من چقد حساسم به اسم یونی ...

    ینی حاضرم با کسی که صورتش عرق کرده روبوسی کنم ولی کسی

    جلوی من نگه یونی ...

    مجید من موندم چقد بعضی دخترا شیک و مجلسی درس میخونن

    عکساشونو میذارن موهاشون چقد مرتبه یا گیس کردن از یه ور انداختن

    یا خرگوشی بستن حتی دیده شده براشینگ کردن موهاشونو  وقتی

    دارن درس میخونن ...

    ناخونا مرتب ومانیکور کرده و لاک زده ...ابروها رو خوشکل کشیدن

    درس نمیخونن که فقط از خودشون عکس میگیرن تو حالتهای مختلف

    خیلیم تاکید دارن ساق پاشون توی عکس بیفته .....

    حتی مورد اینطوریم دیدم که طرف عکس دو جفت پا روفرستاده وچند تا کتاب وگفته منو عشقم درحال درس خوندن ....

    دانشجوهای ما بیسوادن بخاطر همین چیزاست دیگه ...

    سرکلاس مرتب انلاینن و از خودشون سلفی میگیرن ...

    سرکار مرتب انلاینن ...

    نصف شب انلاینن ...




    پاسخ:
    بنده از طرف این درس نخون های خود نما از شما عذرخواهی می کنم :)))
  • آقای بنفش
  • بذار بذارن بابا بهتر از عکس لاک و ناخون و پاس که :)))))))

    + در ضمن مرسی که از حقوق پای مردان دفاع کردی :)
    پاسخ:
    البته فرقی هم نکرده با اون عکسای لاک و پر و پاچه ، فقط یه کتاب بهش اضافه شده :)))

    + من به شخصه مدافع حقوق پای مردان هستم :)
  • آقای بنفش
  • همون یه دونه کتاب لااقل یکم به بار فرهنگی ماجرا افزوده :)
    تولید محتوای فرهنگی کرد مثلا :))
    پاسخ:
    عاملِ بی عمل هم فایده ای نداره :]

    خواهش میکنم اختیار دارین عذر خواهی واسه چی ؟

    خودشون زبون نداشتن بیان عذر خواهی کنن که به شما زحمت دادن ؟

    هوم ؟

    بهشون بگو خودشون بیان معذرت خواهی و دست بوسی ....

    پاسخ:
    خب این که زحمتش بیشتره :)))) همون معذرت خواهیِ خودم بهتره :))
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی