ساکن خیابان نوزدهم

همانی که باید باشم :)

ساکن خیابان نوزدهم

ساکن خیابان نوزدهم

قراره که این‌جا از سانسور دور باشم، به فکر جذب مخاطب‌های بیشتر و بزرگ‌تر شدن این فضا هم نباشم. کمی هم به بی‌پردگی نزدیکش کردم! روزمرگی‌های عموماً ناراحت‌کننده و بعضاً خوشحال‌کننده‌ای این‌جا می‌نویسم.

چیتوز موتوری

دوشنبه, ۱۲ بهمن ۱۳۹۴، ۰۸:۰۷ ب.ظ

من هر وقت حالم زیاد خوب نیست چیتوز موتوری می‌خورم . شاید چند تا دونه‌ش برام کافی باشه تا مثل یه آرامبخش عمل کنه و بعد ادامه‌ی ماجرا رو با علاقه پیش ببرم :))

البته پریروز دو تا بزرگشو پشت سر هم خوردم ، ولی خب فقط حس ترکیدن داشتم ؛ نه حالم خوب شد ، نه علاقه‌م بیشتر .

 

  • مجید

نظرات (۲۰)

  • چشم به راهم ...
  • ظاهرا بدنتان به آنها عادت کرده دیگر جوابگو نیستند :))
    پاسخ:
    آره فکر کنم باید چیتوز طلایی رو امتحان کنم :)))
  • یاسمین پرنده ی سفید
  • چیتوز موتوری اسمش به تنهایی باید یه لبخند بزرگ بیاره رو لبت! برای من که اینطوریه :)

    +بخند عزیزم دنیا خنده داره. غصه به جز خنده دوا نداره
    بخند خدا دیدن لبخندشو... روی لبای بنده هاش دوست داره :)
    پاسخ:
    :)
    چیتوز :))))

    استاد میکروب شناسیمون میگفت دکترا نباید اینجوری مسکن بدن دست مریض
    میگفت اگه اون مسکنه مناسبه درد نباشه، بجای اینکه حالتو خوب کنه به درده کمک میکنه تا بیشتر جون بگیره ، تا گنده تر بشه و تو تموم سلولات نفوذ کنه
    هی رفیق ، دکتر خوبی واسه خودت باش ، درمونه خوبی واسه خودت باش ...
    پاسخ:
    داشتم مینوشتمش هی به یادت بودم :))))

    البته مطمئنم استادت اینقدر قشنگ نگفته بودتش :) مرسی رفیق :)
  • مــــــــ. یــ.مــ
  • مینو رو توصیه میکنم:)
    پاسخ:
    مینو که اصلا حسی نمی ده بهم :)))
  • نفس نقره ای
  • چیتوز موتوری :| با ایستکِ لیمویی بخور! خیلی خوشمزه ست!
    پاسخ:
    با ماست موسیر محشره لعنتی :]
    دعا میکنم هیچ وقت سمت چیتوز موتوری هم نرین.. حتی واسه یه دونه ش :)
    پاسخ:
    ممنون :)

    چیتوز موتوری دوست میداریم . چه آرامبخش خوبی :))))))

     

    اون دو تا بسته بزرگ چیتوز نوش جونت :))))))))

    پاسخ:
    فکر کنم یه دُز بالاترش رو باید بخرم که دوباره اثر کنه :))))
    :))) 
    من وقتی عصبانی باشم ادامس می جوئم ! همین دیشب وقتی تو بخش از فشار کار سیستم عصبی م بهم ریخته بود همچین ادامس می جوئیدم که همکارم بهم گفت مثل وایکینگ ها ادامس می جوئه ! من فقط نگاش کردم و گفتم خسته م . همینطور به جویدن ادامه دادم . الانم دارم به این فکر میکنم مگه وایکینگها چطور ادامس می جوئن ؟؟؟
    پاسخ:
    آدامس و تیکه پاره می کنین :)))))

    خوبه دیگه ، عصبانیت سر آدامس خالی شه خیلی بهتره که تا سر آدما :)
    چیتوز موتوری هم چیتوز موتوری های قدیم لابد!!:-\ 
    :)))
    پاسخ:
    چیتوز که نه ... مجید هم مجید های قدیم :)

    + بعدا : چیتوز مثل همیشه بوی پا رو توی خودش حفظ کرده :))))
    دقیقا منم با تفاوت چیپس فلفلی: ) 
    منتها مثلا تو حالت سر خوشی و شاد شنگول بودن مزهش خاص فلفلی بودن یا نمکش مشخص ولی توی حالت غمگین بودن هیچ احساسی نداری: /
    پاسخ:
    انگار دارین سیب زمینی خام میخورین موقع عصبانیت مثلا :)))
  • مائده حوائی
  • :))))) حس ترکیدن
    بابام اینجور وقتا بهمون میگفت: از من فاصله بگیرید الان می ترکم :))))
    پاسخ:
    یه برچسب خطر باید دور من بزنن این جور وقتا ، کسی نزدیک نشه :)))))

    + اگر پدر در قید حیات هستن که خدا براتون نگهشون داره ، اگر هم نه که غرق رحمتش کنه :)
  • 😎😎😎BAHAR 😎😎😎
  • من همچین حسی رو نسبت به چیپس فلفلی دارم (:
    پاسخ:
    دو تا کامنت پایین تر ، فکر کنم می تونید دوستای خوبی برای هم باشید :]
    مَنِم میخوام :|
    پاسخ:
    من دیگه حرفی ندارم :)))))
  • فاطیما کیان
  • یه چیزایی هستن توی لیست حال خوب کن هام منتها بعضی اوقات از کار میفتن و دونه دونه چیزای لیست رو امتحان میکنم تا حالم خوب شه
    پاسخ:
    و اگر هیچکدومشون کار ساز نباشن ...
  • شِمِلـ ــیا
  • هرجا میرم همش حرف از خوراکیای خوشمزس 
    پاسخ:
    همیشه هم خوشمزه نیستن ... :)
  • ... یکی از بنده هاش
  • احساات آدمم مثل آثار هنری اند.میشه جعلشون کرد.کاملا شبیه به اصل هستن؛ولی بدلی اند.

    حالا حالاها باید چیتوز بخورید ساکن خیابان 19
    فقط مواظب آرزوهاتون باشید...
    پاسخ:
    از کجا مطمئنید چیتوز خوردنای من باید ادامه دار باشه ؟ :)
  • ... یکی از بنده هاش
  • میدونم ادامه خواهد داشت.اگه قبول ندارید کمی صبور باشید تا آینده برسه
    پاسخ:
    من ادامه میدم تا وقتی حرف هست ، آتشفشان و نمیشه با برف بست :)
  • ... یکی از بنده هاش
  • بله درسته.اونم اتشفشانی که فوران کرده...تبریک به اینهمه صبوری و استقامت :)
    سکوت همیشه کشنده نیست...
    پاسخ:
    :)
  • رها مشق سکوت
  • منم با اینکه پفک خور نیستم، اما هر چندوقت یه بار خیلی هوس چیتوز موتوری میکنم، این دفعه دقت میکنم ببینم این هوس من به حالم ربط داره یانه D:

    دوران دانشگاه یه دوستی داشتم هر وقت بیحوصله بود میگفت بیا بریم موتوری بزنیم 
    پاسخ:
    رفیق روزای های چیتوز موتوری خورانتان :)))
    فکر کنم بدنتون نسبت بهش مقاوم شده...
    باید برید سراغ یه داروی دیگه!
    پاسخ:
    دیر ومدی رفیق ، دیگه نیازی نیست :))
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی