ساکن خیابان نوزدهم

همانی که باید باشم :)

ساکن خیابان نوزدهم

ساکن خیابان نوزدهم

قراره که این‌جا از سانسور دور باشم، به فکر جذب مخاطب‌های بیشتر و بزرگ‌تر شدن این فضا هم نباشم. کمی هم به بی‌پردگی نزدیکش کردم! روزمرگی‌های عموماً ناراحت‌کننده و بعضاً خوشحال‌کننده‌ای این‌جا می‌نویسم.

منو شهرزاد

چهارشنبه, ۲۸ بهمن ۱۳۹۴، ۰۱:۰۵ ب.ظ

یه صفحه‌ای تو اینستاگرام هست با عنوان "منو شهرزاد" ، به این صورت که ملت میان و عکس‌هایی که خودشون با موضوع سریال شهرزاد گرفتن رو میفرستن و اگر تصویر خوبی بود توی صفحه معرفی میشه .

منم این عکس رو براشون دایرکت کردم ولی هیچی نگفتن ، نمی دونم مشکل از کجاست ، فکر کنم کادر بندیم یکم مشکل داشته :/

 

 

+ عالیه این سریال ، حتما تهیه کنید و ببینید :)

  • مجید

نظرات (۲۰)

  • مهندس رضا عباسی
  • چشم
    حتما میبینیم
    پاسخ:
    چشمتون بی بلا :)
    طاقت دیدن درام ندارم مجید. اونم ایرانیش! فقط همون قسمت که شهرزاد فهمید حامله ست رو دیدم. بازیا خیلی خوبه. شخصیت پردازیا متفاوته اما قصه رو دوست ندارم. همه ش دیالوگه :)
    پاسخ:
    منم به طرز عجیبی با توجه به اینکه زیاد به این سبک علاقه ندارم معتاد این سریال شدم :)
    چه عروسک باحالی! ادم دلش میخواد گردنش رو بگیره فشششاااااررر بده!!:))
    عروسک خودتونه؟!^__^
    پاسخ:
    سید :]
    بعله ، کنار مانیتورم میذارمش همیشه :)
  • مــــــــ. یــ.مــ
  • حجاب اسلامی رو رعایت نکردین
    پاسخ:
    :)))

    + نظرا رو بستین نمیشه چیزی گفت ، اینجا بهتون میگم ، زمان هایی که حالتون خوب نبود کار به اون وبلاگ بیچاره نداشته باشید ، حیفن نوشته هاش :)
  • شاهزاده شب
  • خیلی خوب بود کارت :))))))))))))))))))
    پاسخ:
    :)
  • رها مشق سکوت
  • من ترانه علیدوستی و شهاب حسینی رو خیلی دوست دارم، خیلیم تعریف سریال رو شنیده بودم، 7-8 قسمت اولش رو هم دیدم ولی زیاد جذبش نشدم چون با این همه تعریفی که ازش شنیده بودم انتظارم خیلی بالا رفته ، دیگه بقیش رو ندیدم، شایدم زود در موردش تصمیم گرفتم و بعد از این قسمت ها بهتر شده 
    پاسخ:
    آره ببینید ، حیفه :)
  • علی کافه چی
  • شنیده ها حاکی از آن است که حسن فتحی کارگردان سریال شهرزاد بعد از دیدن این عکس از ساخت ادامه ی این سریال به کلی منصرف شد ! :))
    پاسخ:
    :)))))

    همینجوری خلاقیت مردم و کور می کنن دیگه :)))
  • فاطیما کیان
  • هنوز ندیدمش ولی حتما بعد تموم شدن مجموعه ی فرندز میبینمش :)
    پاسخ:
    حتما حتما :)

    فقط دانلود غیر مجاز نکنیدا :))

    :| چرا چیزی نگفتن ؟

     

    میخوایی بریم شیشه های پیجشون رو بیاریم پایین ؟:@

     

    :)))))))))))))))))

     

    عکس به این خوبی :| خلاقانه حتا :)))))))))))

    پاسخ:
    همینو بگو ، بی احساس ها :))))
  • یاسمین پرنده ی سفید
  • از بس که بی ذوقن. بی سلیقه ها:))
    پاسخ:
    عبضیا :)))
  • نفس نقره ای
  • عاااالیه عکس :))))
    پاسخ:
    بیا ، تازه استقبال مردمی هم داریم :))))
    با دید مثبت نگاه کنید.. نذاشتن که بقیه الگو برداری نکنن از روش مث عکس شما بندازن اوناهم :)))
    پاسخ:
    اینم میشه ، ولی خب در اون صورت هم چیزی از ارزش های من کم نمی شد :)))
  • خانوم ِ لبخند:)
  • من این عکس و ببینم بیشتر هوس میکنم عصر یخبندان ببینم تا شهرزاد :))))
    پاسخ:
    دیگه گفتم دو پهلو کار کنم دیگه :))) اونی هم که شهرزاد دوست نداره مطمئنا عصر یخبندان دوست داره :)))
    خب من هنوز موفق به دیدن شهرزاد نشدم  منتظرم یکی بابت تهیه ی تمامی قسمتهاش هزینه کنه من ازش امانت بگیرم و تماشا کنم :))))))) 
    پاسخ:
    اینقد حمایت آخه عه :)))))
    خدا حفظ تون کنه برا هم!:)))
    پاسخ:
    خدا شما و عروسکاتون رو هم حفظ کنه :)))
    :)))))
    پاسخ:
    والا :)))

    چه عکس بامزه ای ....ولشون کن ملت ذوق ندارن که حسودیشون شده

    بهت ...

    منم هنوز فرصت نکردم شهرزادو ببینم ..کلا فیلم سینمایی رو بیشتر

    از سریال دوس دارم ...

    سریال وقتگیره و اخرشم معلوم نیست چی میشه ...


    پاسخ:
    من میدونستم تو همیشه حمایتم میکنی صدف :))))

    ببینش این یکی رو ، عالیه :)
    خلاقیت در حد تیم ملی بارسلونا بوده!
    :))
    خیلی خوب بود.
    عصر یخبندان و سید در کنار شهاب حسینی!
    زوج هنری خوبی میشن.
    :دی
    پاسخ:
    عه شما :)
    من واقعا نمی دونم با این همه استقبال چرا عکسم رو تایید نکردن ، از همین تریبون به مسئولین میخوام یه نامه بنویسم:
    بسمه تعالی
    خیلی نامردید
    و من الله توفیق

    :))))
  • آناهــیــ ـــتا
  • لایک م داده تازه عروسکه :)))

    رو جلد این قسمتش شهاب حسینی خیلی بد افتاده, نمی دونم چرا این عکسو کاور کردن :-/
    پاسخ:
    هم لایک داده ، هم با اشاره به سریال پیشنهاد داده که مردم ببیننش ؛ البته این اشاره همراه با لبخند این مفهوم رو میرسونه.
    این همه پیام تبلیغااتی خوب داره!
    منم خیلی دوست میدارم شهرزادو!
    پاسخ:
    :)
    ولی کلا به قسمت سییدِ ماجرا دقت نکردی :)))
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی