ساکن خیابان نوزدهم

همانی که باید باشم :)

ساکن خیابان نوزدهم

ساکن خیابان نوزدهم

قراره که این‌جا از سانسور دور باشم، به فکر جذب مخاطب‌های بیشتر و بزرگ‌تر شدن این فضا هم نباشم. کمی هم به بی‌پردگی نزدیکش کردم! روزمرگی‌های عموماً ناراحت‌کننده و بعضاً خوشحال‌کننده‌ای این‌جا می‌نویسم.

نمی‌تونم کلیشه باشم!

جمعه, ۲۱ اسفند ۱۳۹۴، ۰۱:۴۷ ق.ظ

اگه اهل به اشتراک گذاشتن حرفای خوب خودت و دوستات باشی ، مطمئنا دوستایی داری که حرفاشون راحت به دلت میشینه و میان روی دستت تا بریزیشون توی ادیتور وبلاگت و دکمه‌ی ثبت رو بزنی تا هم حال خودت از موندگار شدن اون حرفا بهتر شه ، هم اینکه دوستات رو توی حال خوبت شریک کنی .

اما یه دوستایی هستن که هرچقدر هم از خوندن و شنیدن حرفاشون لذت ببری ، نمی‌تونی حرفاشون رو اونجوری که باید ثبت کنی . یه آدمایی هستن که حرفاشون برات تازه‌ست ، کلیشه نیست ، زمان می‌بره تا بتونی خوب حرفاشون رو کنار هم بچینی و همونقدر قشنگ که دلت می‌خواد بنویسیشون .

می‌خوام بگم هنوز دوستایی هستن که به اندازه‌ی تو از مشکلاتت رنج میبرن و نمیتونن بهت هر حرف امیدوارکننده‌ای بزنن :)

  • مجید

نظرات (۱۱)

شاید یکی از انگیزه های وبلاگ نویسی هممون همین جنسدوستها باشن....
پاسخ:
فکر کنم :)
  • یاسمین پرنده ی سفید
  • :)
    خدا حفظشون کنه:)
    و خدا زیادشون کنه حتی:)
    پاسخ:
    :]
    :)
    پاسخ:
    :)
    کلی نوشتم الان .اما همه رو پاک کردم فک کنم لبخند سرشار از نگفته هاست :)
    پاسخ:
    :)
  • مائده حوائی
  • هنوز دوستایی هستن که به اندازه‌ی تو از مشکلاتت رنج میبرن و نمیتونن بهت هر حرف امیدوارکننده‌ای بزنن :)
    چه جمله ی قشنگی بود.

    آدم گاهی سر از هیچ کار دنیا درنمیاره به خدا
    پاسخ:
    :)

    + چطور ؟!
  • نفس نقره ای
  • چه خوب و از این حرفا :))
    پاسخ:
    نمی دونم :)
    خداوند برای هر کسی یک دوست خوب نازل بفرماید ان شا الله... 
    پاسخ:
    خدا حضور شما رو هم اینجا پررنگ تر کند ان شاءالله :)))
    نمیدونم من از این دوست ها ندارم یا دور و برمو خوب نگاه نمیکنم!!
    پاسخ:
    من دارم :) یکی دو تا نـابش رو دارم :)
    خدا همچین دوستانی رو حفظ کنه 
    پاسخ:
    و زیادشون کنه :)
    سلام
    تصادفی اومدم اینجا.
    دوست من.
    خدا دوستان دورت رو بهت نزدیک کنه و نزدیکانت رو نزدیک تر :)
  • ... یکی از بنده هاش
  • بیشتر مواظب دوستاتون باشید.بلوف الکی زدن کار عادی همه ی آدما شده اما تو عمل شونه خالی میکنن.آدما تغییر میکنن بزرگ میشن اما بعضیا زیادی بزرگ میشن
    پاسخ:
    زیاد بزرگ شدن بده ... آدم و پیر می کنه ...
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی