ساکن خیابان نوزدهم

همانی که باید باشم :)

ساکن خیابان نوزدهم

ساکن خیابان نوزدهم

قراره که این‌جا از سانسور دور باشم، به فکر جذب مخاطب‌های بیشتر و بزرگ‌تر شدن این فضا هم نباشم. کمی هم به بی‌پردگی نزدیکش کردم! روزمرگی‌های عموماً ناراحت‌کننده و بعضاً خوشحال‌کننده‌ای این‌جا می‌نویسم.

کُتَک‌های دوست داشتنی

جمعه, ۲۰ فروردين ۱۳۹۵، ۰۳:۲۲ ب.ظ

مامانم یه وقتایی میخواد یکم باهام شوخی کنه شروع می کنه منو کتک زدن :|

بعد میگم چرا میزنی میگه پسر خودمه به تو چه :|

:))))))

 

بعدا: دوستی که نوشت "همین کار را دوست صمیمی ام با من انجام میدهد :)" ، شما هم می تونی همین عمل رو باهاش انجام بدی و حتی شدید تر ، حالا از ما گفتن بود :))))

  • مجید

نظرات (۱۲)

:)))))

پاسخ:
:]
  • ماهی سیاه کوچولو
  • :))
    پاسخ:
    :]
    :))))

    و دوباره موجی از اینا :)))

    واقعا دوست داشتنی :)

    پاسخ:
    جالبه این دفعه من خودمم دقت نکرده بودم :)))))

    پسر خودشه خب :| به تو چه :|

     

    :)))))

    پاسخ:
    چشم :)))))
    دروغ نگفته.
    :)
    پاسخ:
    عجب :)))
    تو کار مادرا دخالت نکن :))))
    پاسخ:
    حتما حکمتی توش هست :)))))))
    :|
    پاسخ:
    نمی دونم والا :)))
    منم گاهی با ضربه زدن به دست دوستانم ابراز محبت میکنم البته این که چیزی نیست مورد داشتیم طرف فقط با گاز گرفتن میتونسته بگه که به اون آدم علاقه منده :))
    پاسخ:
    این گاز گرفتنه خطرناکه ها :))))))
  • ... یکی از بنده هاش
  • چه جالبه!هیچی نمیشه نوشت :|
    تو دلم بمونه بهتره
    پاسخ:
    چرا نمیشه ؟ نظرتون همیشه دلگرمیه ، هممیشه :)
  • مــــــــ. یــ.مــ
  • :))))))))))))))))))) حرف ِ فاطیما فقط گاز :)
    تزریق علاقه اس اصلا
    مخصوصا رو لپ این جزقله هایی که سفیدن دوکیلو ونیم لپ دارن

    الان دندونام درد گرفت
    پاسخ:
    من دیگه حرفی ندارم :|
    لپ طرف و علیل می کنین بعد میگین چرا نمی دونم خال داره یا نه ؟‌‌ :)))))))
  • یاسمین پرنده ی سفید
  • شوخی خوبیه راضیم ازش :))))))))))
    به شرطی که تو تیم مامانت باشم :دی
    راست میگه پسر خودمه :دی دلم میخواد... والا :))))))))
    پاسخ:
    تو هم تو هم شد خیلی :))))))
  • یاسمین پرنده ی سفید
  • همه مزه اش به همین توهم توهم بودنش بود :دی
    پاسخ:
    نمی دونم :)))
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی