ساکن خیابان نوزدهم

همانی که باید باشم :)

ساکن خیابان نوزدهم

ساکن خیابان نوزدهم

قراره که این‌جا از سانسور دور باشم، به فکر جذب مخاطب‌های بیشتر و بزرگ‌تر شدن این فضا هم نباشم. کمی هم به بی‌پردگی نزدیکش کردم! روزمرگی‌های عموماً ناراحت‌کننده و بعضاً خوشحال‌کننده‌ای این‌جا می‌نویسم.

باور کنید تا یه ساعت بعدش هیچی نخوردم !

شنبه, ۴ ارديبهشت ۱۳۹۵، ۰۹:۰۶ ب.ظ

دیشب یکم کیپ بودم ، داشتم با دهن نفس می کشیدم ، یهو یه پشه بدون برنامه ریزیِ قبلی اومد رفت تو . یکم تف و اینا کردم دیدم نمیاد ... هیچی دیگه قورتش دادم هر دومون راحت شیم :)))

+ آخراش فقط یکم زیاد دست و پا می زد تو گلوم قلقلک میومد ؛ تقصیر خودشم بود ، و گرنه من تلاش کردم ، اون نخواست بیاد بیرون :]

  • مجید

نظرات (۲۳)

خخخخخخخخخ
ارزوتون براورده شد...
منــــــــــــ لبخند زدمـــــــــ
به وب منم بیاید....
پاسخ:
خدا رو شکر :]

این بند آخرت رو دیگه نیستم :))
خخخخخخ
داداش خیلی جالب بود.
پاسخ:
[گل] [گل]
ای بابا :| پشه لجباز :| :))
پاسخ:
میبینی تو رو خدا ؟‌ :)))
احیانا همین پشه های حاضر در خیابان ها نبودن که به صورت گله ای به سمت صورت آدم هجوم میارن و هر روزنه ای که ببیند رو درش وارد میشن?!:))

آخه الان دقیقا فصل اوناست! :|

ریا نباشه تا کنون سه عدد از همونا رو قورت دادم و نمی دونم چند تاش رو هم در بینی م به قتل رسوندم ! :|

پاسخ:
نه اونا که نه از اعمال روزمره ست ، از این پشه ها که نیش می زنن یکم گنده ان رو میگم :))))) اونایی که شما میگی دیگه قدیمی شدن :)))
خدارو صد هزار مرتبه شکر ازونا قورت ندادم تا حالا :| :))
پاسخ:
خدا رو شکر که الحمدلله :))))
اوف! تصورش هم بده! من بودم فقط جیغ میکشیدم! :))
پاسخ:
البته اولش نمی تونین چیزی بگین یکم مجرا رو میبنده ، ولی قورتش بدین باز میشه میتونید جیغتونو بکشید :)))))
اگه یکم دیگه ادامه داده بودی به توصیفش ممکن بود پاشم خودم رو از طبقه چهارم بندازم پایین :||
پاسخ:
جا داشت برای ادامه ولی خب ترجیح دادم چیزی نگم :))))
  • ـــــ هادی ـــــ
  • با نون میخوردی سیر میشدی حداقل
    پاسخ:
    آره نونه هم خونی میشد عین نونای زیر جیگر ، خیلی حال میداد :]
  • یاسمین پرنده ی سفید
  • جلو مهمونامون داشتم خفه میشدم از خنده:)))))))))))))))
    ویتامین داشته. عب نداره:)
    پاسخ:
    :)))))))))))

    من پشه خوردم تو چرا ؟ :)))))
  • یاسمین پرنده ی سفید
  • در جوابت به عارفه.... خوردن پشه سفیدا واقعا دیگه قدیمی شده(هپی کرای حتی)
    پاسخ:
    هپی کرای عاااالی بود :))))))
  • بهار پاتریکیان D:
  • ای پشه خوار :]
    پاسخ:
    جانم با من کار داشتین ؟ :]
    @یاسمین پرنده ی سفید

    اینایی که من قورت دادم سفید نیستناااا سبزن گاهی هم قهوه ای!:| :))

    پاسخ:
    شما فکر کنم از این سوسک سفت های ضُمُخت قورت دادی ، البته اونا رو نمیشه قورت داد ، یکم هم باید جوید :))))))))))

    + اگر ضمخت رو درست نوشته باشم :))
    من گرنه؟!!!! نه خدایی من گرنه؟
    پاسخ:
    اولین نفری بودید که به این موضوع دقت کردید ، وا عجبا :))))))
    اکثرا یه همچین تجربه ای رو داشتیم.البته برا من مگس بود!!
    پاسخ:
    مگس دیگه نه خداییش :)))))))
  • یاسمین پرنده ی سفید
  • نه مجید.... عارفه راست میگه... یه سری هاشون سبزن...
    شهرداری براشون برچسب به درختا چسبونده که کم بشن :))))))))
    عارفه منم از اونا بی نصیب نبودم!
    پاسخ:
    خب پس هنوز به درجه کیفی پشه ی من نرسیده :))))
    :D 
    واقعا پستهایی که میذارین خاص هستن
    :)))
    پاسخ:
    نمی دونم والا :)))
    :))))
    پاسخ:
    چرا خب ؟ :))))))
    قورتش دادی !!!! :/
    پاسخ:
    خیلی اذیت می کرد اون تو :]
    واااای :)) من خوزستان که زندگی میکردم زیاد پشه خوردم :))) اونجا بهار که از اسفند شروع میشه پشه بیداد میکنه تو خیابون که راه میری حواست نباشه یهو گُردان پشه رو مجبوری قورت بدی 
    ولی اون چند بار که قورت دادم خیلی بدطعم بودن خیلییی بیچاره مارمولکها این چیه میخورن :)))
    پاسخ:
    شما قشنگ انگار دارین از یه خاطره ی شیرین یاد می کنین ، بابا جان پشه بوده هااااا ، کثییفه :)))))))

    + عه آزیتا :)
    انگار همه جاییه پ :D
    پاسخ:
    اینو نفهمیدم :)))
    وای نه :))
    با اون پاهای چندشش خخخخ
    پاسخ:
    حالا قطر پاهاش اندازه ی تار مو هست ، شما بدنشو در نظظر بگیر که احتمالا توش خون هم بوده :))))
    مرسی عالی بود
    پاسخ:
    طعم پشه عالی بود ؟ خواهش می کنم :]
    منم اینو تجربه کردم.. پشه خوردم از همین پشه کثیف چندشای توش پر از خون و پاهای قطور.. من تا 2 روز هرچی میخوردم مزه ی همون پشهه رو میداد خدایی :|
    من تلاشی واسه بیرون اومدنشم نکردم البته.. دهنمو باز گذاشتم و بهش حق انتخاب دادم :)))
    پاسخ:
    خب شما احتمالا دریغ نکردین پشه هه رو جویدین :))))
    گذاشتین همونجا به کار بدی که کرده فکر کنه :))))))
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی