ساکن خیابان نوزدهم

همانی که باید باشم :)

ساکن خیابان نوزدهم

ساکن خیابان نوزدهم

قراره که این‌جا از سانسور دور باشم، به فکر جذب مخاطب‌های بیشتر و بزرگ‌تر شدن این فضا هم نباشم. کمی هم به بی‌پردگی نزدیکش کردم! روزمرگی‌های عموماً ناراحت‌کننده و بعضاً خوشحال‌کننده‌ای این‌جا می‌نویسم.

چشمهاتو باز کن رو خودت ...

پنجشنبه, ۲۴ تیر ۱۳۹۵، ۰۶:۲۵ ب.ظ

دارم با صدای بلند هی پاروی بی قایق گوش میدم و هی نفس عمیق میکشم . مخصوصا اونجاش که میگه "به هر تقدیر شکلک در نیاوردم ، فقط میخواستم شکل خودم باشم" ؛ اونجاها خیلی عمیق تر نفس می کشم ، طوری که سنگینیِ شنیدنِ عکسِ این جمله از بعضی ها برای چند ثانیه پلکهام رو روی هم می‌ذاره ...

و آرزو می کنم همه ی آدم های دور و برم همیشه شکل خودشون باشن ... :)

+ پاروی بی قایق | محسن چاوشی

  • مجید

نظرات (۹)

  • آبان دخت ...
  • ماهم همین آرزو رو می کنیم! هم برا شما...هم برا خودمون :))
    پاسخ:
    دست شما درد نکنه :))
  • بانوی خیال
  • کم نیاریم. .. خسته نشیم کاش
    پاسخ:
    چه خوب خستگی رو از نوشتم فهمیدی ... خودم نمیتونستم بیانش کنم با نوشتن .. :)
  • یاسمین پرنده ی سفید
  • برم دانلود کنم ببینم چی میخونه:)
    ولی اگه فکر کردی با این کارا نظرم راجع به صداش عوض میشه سخت در اشتباهی:))))))))))))))
    پاسخ:
    :)))
  • گمـــــــشده :)
  • با آلبوم جدیدش بیشتر حال می کنم
    پاسخ:
    با چند سالِ اخیر چاوشی باید زندگی کرد ... :)
    کپی؟! نشر عمل خلاف موازین اخلاقی؟؟؟ اصلنم من نرفتم وانلود کنم :-)))) یه همچین بی فرهنگی هستم من خخخخخ
    پاسخ:
    وانلود :))))))
    وانلود؟ منظور همون دانلود بود 😜
    پاسخ:
    دیر اومدی خیلی دیره :))))
  • نفس نقره ای
  • من الان نفس عمیق نمیتونم بکشم ولی نفس عمیق سرشار از اکسیژنی رو برات آرزومندم :دی
    پاسخ:
    چطوری میشه نشه نفس عمیق کشید ؟ :))))
  • بای پولار
  • آره. امیدوارم همه مون شکل خودمون باشیم...
    پاسخ:
    :)
    چه غوغایی کرده چاوشی جان :))
    شیدایی و متصل هم خیلی خوبه :))
    پاسخ:
    این البته برای آلبوم پاروی بی قایقه .
    همه شادا رو گلچین کردیا :)))
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی