ساکن خیابان نوزدهم

همانی که باید باشم :)

ساکن خیابان نوزدهم

ساکن خیابان نوزدهم

قراره که این‌جا از سانسور دور باشم، به فکر جذب مخاطب‌های بیشتر و بزرگ‌تر شدن این فضا هم نباشم. کمی هم به بی‌پردگی نزدیکش کردم! روزمرگی‌های عموماً ناراحت‌کننده و بعضاً خوشحال‌کننده‌ای این‌جا می‌نویسم.

روزتون مبارک :)

جمعه, ۳۰ مرداد ۱۳۹۴، ۱۰:۱۵ ب.ظ

یکم برای این تبریک دیره ولی خب لازمه به هر جهت :)

در ادامه ی فرمایشاتِ جناب ، اگر دقت کنید ما روز معلولین هم داریم اما روز سالمین نداریم ، پس طبیعیه که روز مرد هم نداشته باشیم :))) دخترای عزیز ، با تمام عشق روزتون مبارک :)))

+ محض خنده ؛ دخترامون انقدر گُلَن که دنیا رو به پاشون بریزیم هم کمه .

+ روز تولدت به غلط روز دختر است ، در اصل روز آمدنت روز خواهر است ... شادند از حضور تو اهل جهان ولی ، " خوشحالی امام رضا جور دیگر است " ( اینم برای داداشاتون :] )

  • مجید

نظرات (۷)

ترسیدی بگیم سوغاتی میخایم آسه رفتی آسه اومدی از مهشد؟ :|
پاسخ:
مهشد نه و مشهد اولا :))) دوما دروغ چرا ، بعله :)))
  • شاهزاده شب
  • من هنوز اون 58 تا یادم نرفته هااااا.....
    پاسخ:
    یه یاد آوری میکنی ؟ :)
  • مرتضی علیزاده
  • سلام دادا
    برجک زنیت حرف نداره آرپی چی زن
    آیکون یه ماچ گنده ی آبدار
    پاسخ:
    قربانت :]
  • یاسمین پرنده ی سفید
  • من که نفهمیدم چی شد :/
    منم با تاخیر از این تبریک با تاخیرت تشکر می کنم :))))
    پاسخ:
    همون بهتر که متوجه نشدی و گرنه پوستمو میکندی :)))
  • سکوتـــــــــ پاییزی
  • من نظرم به گوشتون رسوندم لازمه اینجا تکرار کنم دلیل نبود روز پسر را؟:)))) با من در نیفت بچه: )))
    پاسخ:
    مگه اینکه خودت فکر کنی حرفای خودت منطقیه :)
    نخیر همون مهشد :|
    پاسخ:
    چشم :|

    اعصاب ندارن مردم :|
  • سکوتـــــــــ پاییزی
  • مجید جان کووووفت :-\
    پاسخ:
    خدا نکنه :]
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی