ساکن خیابان نوزدهم

همانی که باید باشم :)

ساکن خیابان نوزدهم

ساکن خیابان نوزدهم

قراره که این‌جا از سانسور دور باشم، به فکر جذب مخاطب‌های بیشتر و بزرگ‌تر شدن این فضا هم نباشم. کمی هم به بی‌پردگی نزدیکش کردم! روزمرگی‌های عموماً ناراحت‌کننده و بعضاً خوشحال‌کننده‌ای این‌جا می‌نویسم.

Trying to be a Graphic Designer

يكشنبه, ۲۷ تیر ۱۳۹۵، ۱۱:۴۷ ق.ظ

داستان بازی با فتوشاپ چند سالی هست که منو درگیر خودش کرده ؛ ولی خب از یه جایی به بعد به این نتیجه رسیدم که باید برام بیشتر از یه بازی اهمیت داشته باشه . جرقه ی این اهمیت هم از رادیوبلاگیها شروع شد ؛ اما جایی لبخند رضایت روی لبهام نشست که برای دوستانم طراحی کردم و از کارم راضی بودن :)

+بعدا: هدر جدید خودم ، به خط پرنده‌ی سفیــد :]

به ترتیب: بوی سیب میدهی دختر | روی خط استوا | رادیوبلاگیها | سارا انار دارد | بیست و نه ژوئن

  • مجید

نظرات (۳۰)

  • بای پولار
  • خوش به حالشون. خیلی قشنگ شدند. من که عاشق سه تاشون شدم :)
    پاسخ:
    ممنون :]
    +البته یه ویرایش کردم دو تا دیگه هم اضافه شد :))
  • سکوتـــــــــ پاییزی
  • همیشه کارات عالی و مطمئنم عالی تر هم میشه:)

    فقط رو لایه ها بیشتر تمرکز کن :))))
    پاسخ:
    ممنون :]
    لعنتییییییییی :))))))))))
    واقعا کارهاتون خیلی قشنگه ... :)
    پاسخ:
    ممنون مرادی جان :)
  • گمـــــــشده :)
  • هرسه تاشون واقعا عالی ان

    پاسخ:
    یه اصلاحیه زدم کردمشون 5 تا :))) ممنون
    به به آقا مجید هنرمند.دومی از همه اش قشنگ تررررره:دی
    پاسخ:
    :))))))))
    نمی دونم اون تصویری هم که برای شب آرزوها نصیب من شد کار شما بود یا نه. باشه نباشه، منم میگم که کارتون درستِ. لب خند. 
    پاسخ:
    بله ، اتفاقا خوب شد گفتید ، برای شما رو هم اضافه کردم به عکسم :)
    ممنون :]
    چرا برا ما طراحی نمیکنی خب؟ :(

    من هی میگم بچه سر راهی ام ها :|
    پاسخ:
    تو چرا هر چی میشه میگی سر راهیم ؟ :)))))
  • مهشاد هاشمی
  • ببین مجید من بعد از اینکه هدرم رو عوض کردم حداقل روزی دو سه تا کامنت خصوصی میگیرم که چجوری میشه با مجید در ارتباط بود؟برای ما هم طراحی میکنه؟
    اگه ایده " دریافت پورسانت بابت معرفی مشتری و کسب درصد شصت چهل" رو اجرا کرده بودم تا الان قطعا بار خودمو بسته بودم -_-
    + چرا بچه ها نوشتن سه تا؟
    اینا که سه تا نیس که
    بهرحال سواله برام :))
    پاسخ:
    چهل ؟ :)))))) سر گردنه ست مگه خانووم ؟ :)))))
    جواب دادم :))
  • آبان دخت ...
  • آقا دم شما گرم!کارتون خیلی درسته...جدی همشون خوشگلن! :))

    + راستی چجوریه که هدر جدید میذارین بدون عنوان مخصوص فالب(ینی همون که تو قسمت مشخصات اولیه بیان وارد می کنیم) و این عنوان تو نوار آدرس هست؟؟؟ :/ من که هدرمو عوض کرده بودم آخرش مجبور شدم نقطه بذارم به جای عنوان چون نمی رفت :/ عین بختک افتاده بود رو دل هدرم! :|
    پاسخ:
    ممنون :]
    همه ی عناصر وب یه کدی دارن که اونجا قرار گرفتن ، اون کد رو حذف کنید از بین میرن .
  • محمد حسین
  • آقا بی زحمت یه هدر هم برای من طراحی کن از خجالتت درمیام :دی 
    پاسخ:
    یعنی میفرمایید که شماره کارت بدم ؟ :)))
    بنده یه هدر دارم شاه نداره
    یه چیزی تو مایه‌های پروفایله :))))
    برای پیکسل پیکسلش زحمتها کشیدم که مپرس
    پاسخ:
    بلاخره قدر زر زرگر شناسد قدر گوهر گوهری ، ما در نظر میگیریم برای شما گوهر و شما هم گوهری هستید ، والا :)))))
  • آبان دخت ...
  • آهان...مرسی :)

    راستی این آواتارتون عکس چیه؟ ذهنم درگیرش شده :/
    پاسخ:
    Beymax
    گوگل سرچ کنید میاره براتون :)
  • آبان دخت ...
  • اوخی! دیدمش :)
    پاسخ:
    :]
  • محمد حسین
  • عاقا حالا ما یه تعارفی زدیم شما چرا جدی میگیری برادر من؟! :)))
    پاسخ:
    دیگه شما قربانی شدی دیگه :))))))))
  • اسماعیل غنی زاده
  • کارت درسته 
    پاسخ:
    اسماعیل جانم :)
  • ثریا شیری
  • لازمه بگم منم میخوام و به هدر خالی هم راضی نمیشم؟ یه هفته خوبه بت وقت بدم فرزندم؟ :دی
    پاسخ:
    این شخص منو کچل کرد :)))))))
  • بانوی خیال
  • به به و چه چه و از حسودی چنگ بر صورت زدن و این صحبتا
    پاسخ:
    من به تو یه هدر باید بدم سحر :))))
    یادمه یه مسابقه بود تو توش اول شده بودی ، بعد تنبلیم اومد برات هدر بزنم :))))
  • سکوتـــــــــ پاییزی
  • دست جرقه من درد نکنه :)
    انقدر از جرقه من کار نکش ، من روش حساسم هاااااااااااااااا:)))
    پاسخ:
    که یه چیزی هم گفته باشی مثلا (‌آیکون بازو) :)))))))
    تا تو باشی منو اذیت نکنی :)))
  • بانوی خیال
  • مسابقه ی عشق نام کوچک توست بود به گمونم :))
    وبلاگی خواننده نداره قالب میخواد چیکار بابا ، سرت سلامت
    پاسخ:
    و عشق نام کوچک توست :]
  • یاسمین پرنده ی سفید
  • اولا که ماشالا به این گل پسر هنرمند :)
    بعدش هم این که چرا جواب کامنت جرقه ی منو ندادی؟ :))


    +مژگان جونم من خودم از همکاری باهاش خوشحال میشم. نگران من نباش :)
    پاسخ:
    هر چی فکر کردم هیچی در جوابش نداشتم :))))

     +چه جدی هم گرفته پیگیرانه پاسخ میده :)))))))
    ایکون حسودی 
    ایکون چپ چپ نگاه کردن ! :))))

    :|
    :|
    خوش به حال دوستات :)
    پاسخ:
    آره خب :] :)))))

    +البته ذدوستان بالاخره طراح ها هم خرج و مخارج خودشون رو دارن دیگه ، این مورد فکر کنم توی دوستی لحاظ میشه البته :))
  • یاسمین پرنده ی سفید
  • مجید جان عزیزم... کوفت :))
  • یاسمین پرنده ی سفید
  • راستی مجید
    یه دونه هدر برا بلاگفای منم رو قالبی که برام ساخته بودی گذاشته بودی ها... من اون رو هم خیلی دوست داشتم :)
    جا داره بازم یه تشکر بکنم :)

    این چند روز که دارم پستامو از اونجا کپی می کنم هی می بینمش هی ذوق می کنم :)
    پاسخ:
    یادم نیست اصلا چند تا هدر درست کردم . باید یه بخش تو وبلاگم بذارم هی بهش اضافه کنم .
    چه هدرای قشنگی:)
    پاسخ:
    ممنونم که :)
    چه قشنگن :))
    کار با فتوشاپ رو هنر مدرن می نامَم :))
    حسِ خیلی خوبی به آدم میده :)
    پاسخ:
    ممنونم :]

    اگر اینطوری فکر می کنید باید کار با نرم افزار رو هنر مدرن بدونید :))))
    کارهای فتوشاپت عالیه :)


    آفرین به اینهمه خلاقیت ..
    پاسخ:
    ممنونم :]
  • مائده حوائی
  • موفق باشی دوست عزیز. من نیز تو این زمینه علاقمندم
    پاسخ:
    حتما من باید اول بیام که شما بیاین ؟ عه :))
    نبودید ، خوش برگشتید :]
    خیلی خوبن...
    موفق باشید:)
    پاسخ:
    ممنون و همچنین :]
    :|
    پاسخ:
    :)))))))
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی