ساکن خیابان نوزدهم

همانی که باید باشم :)

ساکن خیابان نوزدهم

ساکن خیابان نوزدهم

قراره که این‌جا از سانسور دور باشم، به فکر جذب مخاطب‌های بیشتر و بزرگ‌تر شدن این فضا هم نباشم. کمی هم به بی‌پردگی نزدیکش کردم! روزمرگی‌های عموماً ناراحت‌کننده و بعضاً خوشحال‌کننده‌ای این‌جا می‌نویسم.

این بود زندگی ...

شنبه, ۱۶ مرداد ۱۳۹۵، ۰۴:۳۸ ق.ظ

میزی برای کار

کاری برای تخت

تختی برای خواب

خوابی برای جان

جانی برای مرگ

مرگی برای یاد

یادی برای سنگ

این بود زندگی ...

این بود زندگی | محسن چاوشی

 

شماها رو نمیدونم . اما تقریبا اکثر اتفاقاتی که در طول سال فقط یکبار برای آدم میوفته خاطراتش توی ذهنم من خیلی میمونه . قبلا هم در مورد چند تاشون حرف زدم ، ماه رمضون ، نیمه ی شعبان ،‌ ... . تولدم هم یکی از اون اتفاق هاست .

و همیشه ، این اتفاق ها وقتی تاریخ یادبودشون فرا میرسه خاطرات گذشته شون هم برام تداعی میشه ؛ اینکه قبلا توی این روز چه وضعیتی داشتم ، خوشحال بودم ، غمگین بودم ، کی بودم و با کیا بودم . ناخودآگاهه ، هر چیزی رو فراموش کنم این اتفاق ها رو فراموش نمی کنم .

دوست ندارم اوقات تلخی کنم و از مقایسه 16ام مرداد امسال و سالهای پیش حرف بزنم ، اما خواستم برای اولین بار ، طی این چند سال ، توی وبلاگم بنویسم ، که امروز تولدمه :)

  • مجید

نظرات (۲۳)

  • یاسمین پرنده ی سفید
  • بیشتر از چیزی که فکر کنی این روزا یاد پارسال همین موقع بودم:)
    تولدت مبارک مهربون.
    برات آغاز بهترین روزای عمرت رو آرزو میکنم . قلب
    پاسخ:
    ممنون :]
    تولدت مبارک 😄



    در ضمن این شعر بالا از حسین پناهی می باشد..
    پاسخ:
    ممنونم :]
    عه ؟ نمیدونستم :)
  • مرتضی علیزاده
  • سلام
    مجید دلبندم تولدت مبارک خخخ
    پاسخ:
    حالا چرا میخند ؟ :))
    مبارکه :)
    پاسخ:
    ممنون شباهنگ جان :)
    تولدتون مبارک :)
    پاسخ:
    ممنون مرادی :)
    تولدتون مبارک 
    لحظه هاتون پر از آرامش:)
    پاسخ:
    ممنون :]

    همچنین برای شما :)
    مبارک زیآد :)
    پاسخ:
    ممنون زیادتر و اینها :)))
    :]
  • ـــــ ققنوس ـــــ
  • دو روز برای ادم مهمترین روزای زندگیشه
    روزی که به دنیا میاد
    روزی که میفهمه واسه چی به دنیا اومده
    تولدت مبارک :)
    پاسخ:
    اومدم تا دنیا رو تغییر بدم و از این داستانا 😂😂😂
    ممنونم :]
    تولد شما هم مبارک حتی 😁😂
    مجید جان تولدت مبارک:) 
    با آرزوی سلامتی ,خوشبختی و موفقیتت :) 
    یه سوال حالا چند سالت میشه ؟ :)))))
    پاسخ:
    ممنون فاطمه جان :]
    همچنین برای تو و افرادی که دوستشون داری
    خودت چند سالت بود ، یه چیزی همون حدودا :))
    تولد تون هَپی !^_^
    پاسخ:
    ممنون :]
  • عاشق بارون ...
  • تولّدتون مبارک! :)
    پاسخ:
    تولد شما هم مبارک :]
  • گمـــــــشده :)
  • واقعا؟ تولدت مبارک ...
    چه یهویی..خخخ
    پاسخ:
    مقدمه سازی میکردم ؟ بچه ها من دارم میام اماده باشید :))))
  • نفس نقره ای
  • تولدت موووووووبارک :)
    پاسخ:
    ممنووون :]
  • فرزانه شین
  • چه قدر مردادی داره وبلاگستان و من بی خبر بودم!
    تولد منم دیروز بود(:
    تولدتون مبارک...ایشالا 120 سالگی(:
    پاسخ:
    به به به ، تولد شما هم مبارک :)
    ارزوی سلامتی و خوشبختی :]
    تولدت مبارک دوست آقای صدای :))

    انشاا... امسال یک ذنیا اتفاق خوب برات بیفته :)
    پاسخ:
    اقای صدا :))
    ممنونم ، برای تو همینطور :]
  • بانوی خیال
  • مبارک باشه خفن ترین گرافیست تاریخ بشریت^__^
    پاسخ:
    مرسی خانوم :)))))
    باحال بود آفرین. تولدت مبارک
    مجید دلبندم ؟ (صفت نیست ها دوتاش اسمه) این هفته رو هفته ی مجید مینامم :)))) چون شنبه بود تولدتون :)))
    پاسخ:
    اول هفته تون و خراب کردم :)))))
    دیر شدن تبریک هیچی از ارزش ها کم نمیکنه D: 

    خیلی خیلی مبااارک.. پر از اتفاق های خوب .. :))
    پاسخ:
    ممنونم از شما :)
  • فاطمه نظری
  • :)
    پاسخ:
    :)
  • یاسمین پرنده ی سفید
  • راستی.... این که چاووشی خونده شعر حسین پناهیه:)
    پاسخ:
    چطور ایندفعه کامنتا رو کامل نخوندی :))))
  • آبان دخت ...
  • خب درسته دیر رسیدم
    درسته سیستمم خراب بود و فلان و بیسار
    امااااااااااا 

    تولدتون خیلیییییییییییییییییییی مبارک...ایشالله صد و بیست سالگی شما رو جشن بگیریم... ^__^
    پاسخ:
    خیلی خیلی ممنونم :]
    خوانش محسن چاوشی برای این شعر مو رو به تن آدم سیخ میکنه! 
    پاسخ:
    :]
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی