ساکن خیابان نوزدهم

همانی که باید باشم :)

ساکن خیابان نوزدهم

ساکن خیابان نوزدهم

قراره که این‌جا از سانسور دور باشم، به فکر جذب مخاطب‌های بیشتر و بزرگ‌تر شدن این فضا هم نباشم. کمی هم به بی‌پردگی نزدیکش کردم! روزمرگی‌های عموماً ناراحت‌کننده و بعضاً خوشحال‌کننده‌ای این‌جا می‌نویسم.

خوبه حال من

دوشنبه, ۲۵ مرداد ۱۳۹۵، ۱۱:۴۰ ق.ظ

این روزا توی اینستاگرام و تلگرام و از اینجور کوفت و زهرمار ها اسم خواننده های زیادی رو میشنوم که معروف شدن و شنیده میشن . ولی برخلاف اینکه حساسیت خیلی بالایی توی پسندیدن صدای افراد ندارم از کار هیچکدومشون خوشم نیومده . سیامک عباسی اما از اونایی بود که واقعا از کارش لذت بردم و عملا یه روزم رو ساخت :)

خوبه حال من - سیامک عباسی

گوش بدید و حسابی خوش بگذرونید :]

  • مجید

نظرات (۲۳)

  • آقای فِلینت
  • وقت ندارم والا:)
    پاسخ:
    عَی بابا ، چه کنیم حالا ؟ :))))
  • سکوتـــــــــ پاییزی
  • :)
    پاسخ:
    وقتی حرفی نداری مجبوری کامنت بذاری آخه ؟ :)))))))
  • ـــــ ققنوس ـــــ
  • خیلی هم خوب :)
    پاسخ:
    خیلی هم عالی :]
    واااای خیلی خوبه این آهنگ :)
    پاسخ:
    عالیه :]
    تجربه ثابت کرده آهنگ های خوبی معرفی میکنین !;-)
    ببینیم این یکی چجوریه !;-)
    پاسخ:
    تجربه ثابت کرده که خیلی ممنون :)))
  • گمـــــــشده :)
  • خوبه که خوبه حالتون
    :))
    پاسخ:
    حالم که خوبه ، ولی عنوان به اقتضای آهنگ بود :))))
  • سکوتـــــــــ پاییزی
  • خیلی هم حرف داشتم .. منتهی همه رو تو یه لبخند خلاصه کردم: ))
    پاسخ:
    که اینطور :)))
  • آسـو نِویـس
  • دارم میام بیان
    بیاین محبت کنین ب قالب وبلاگ ما هم لطفن :-آیکون خجالت و پررپیی تلگرام
    پاسخ:
    صلوات ختم کنید ، گوسفند و سر ببرین ، داره میاد :))))))
    یعنی میفرمایید شماره کارت بدم خدمتتون ؟ :)))))
    من خیلی آهنگ گوش میدم ، تازگیها اما به قول شما آهنگ دندون گیری نشنیدم .. آهنگی که ارزش چندبار شنیدن رو داشته باشه 


    آهنگ پیشنهادیتون رو هم شنیدم .. شاد و زیبا بود :)
    پاسخ:
    آخرین آهنگ دندون گیر برای من نگو نگفتی مهدی یراحی بود که خب هنوز هم هر روز گوشش میدم . ولی خب اینم به نوبه خودش خیلی خوب بود :)
  • یاسمین پرنده ی سفید
  • من از همون اولین آهنگش دوسش داشتم:))) کلا سیامک عباسی خوب است:)
    پاسخ:
    هنوز چشماشو ندیدی بگی خوبه یا نه :)))))
  • آبان دخت ...
  • دانلود کردم...سیامک عباسی اکثرا آهنگاش خوبه ولی این...شبیه راکه؟ زیاد ارتباط برقرار نکردم ولی خب...بازم ممنون که پیشنهاد دادین...روزگارتون خوش :)
    پاسخ:
    دیگه بخشید دیگه  چند مگ تلف شد :)))
    اکی بای
    پاسخ:
    :))))
  • آبان دخت ...
  • نه بابا این چه حرفیه :))
    پاسخ:
    :]
    خوشم نمیاد 
    پاسخ:
    دیگه ببخشید دیگه .. :)
  • حامد جوون دهه شصتی
  • خو

  • مرتضی علیزاده
  • حس خوب داشتن به یه آهنگ مربوط میشه به حالِ دلت
    امیدوارم حالت همیشه خوب باشه
    :):
    پاسخ:
    که اینطور :))))
    دنبالتان کردم دنبالم کنید(:
    پاسخ:
    هوای دنبال کردن باشد ، بال کو ... ؟ :))))))
    خیلی وقته پست نذاشتینا -_-
    پاسخ:
    سفر بودم :)
    من فعلا فقط فرشته پاک و یکی دوتا دیگه از آهنگ هاش رو دوست داشتم. باید منتظر آلبومش باشیم ببینیم چیکار میکنه 
    پاسخ:
    دیگه فکر کنم تا یکی دو هفته ی آینده اونم منتشر بشه .
    غیبت طولانی...
    پاسخ:
    چیزی برای نوشتن ندارم در حال حاضر ، ببخشید :)
    از همین خواننده آهنگ "خوشبختیت آرزومه"  هم قشنگه :)
    پاسخ:
    این البوم جدیدش رو کلا دوست داشتم ، پیشنهاد میکنم گوش بدید :)
  • یاسمین پرنده ی سفید
  • چشماش (یه عالمه خنده +لایک)
    همممممم... کاراش که خیلی خوبه:دی
    پاسخ:
    برو میزنمتا :)))))
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی