ساکن خیابان نوزدهم

همانی که باید باشم :)

ساکن خیابان نوزدهم

ساکن خیابان نوزدهم

قراره که این‌جا از سانسور دور باشم، به فکر جذب مخاطب‌های بیشتر و بزرگ‌تر شدن این فضا هم نباشم. کمی هم به بی‌پردگی نزدیکش کردم! روزمرگی‌های عموماً ناراحت‌کننده و بعضاً خوشحال‌کننده‌ای این‌جا می‌نویسم.

منحصر به من

سه شنبه, ۳۰ شهریور ۱۳۹۵، ۰۵:۰۲ ق.ظ

یکی از بهترین حس های دنیا اینه که بری وبلاگ مورد علاقتو بخونی ، بعد همون ابتدا که وارد میشی عکس هدرش رو ببینی که کار خودته ، یه احساس قشنگیه که مطمئنم خیلیاتون نمیتونید تجربه ش کنید :]

یا مثلا بری داخل صفحه ی اینستاگرام خواننده محبوبت و کپشن عکسی که خودت ازش گرفتی رو بخونی . البته این رو هنوز تجربه ش نکردم ولی مطمئنم خیلی میتونه شیرین باشه .

کلا خیلی انحصار طلبم من ، میدونید ؟ :)))

  • مجید

نظرات (۱۶)

ان شا الله همه ی حس های خوب دنیا رو تجربه کنید ..


هنرمند بودن این خوبی ها رو هم داره دیگه .. 
پاسخ:
هر چی ارزوی خوبه مال شما اصلا :]
خیلی هم خوب :) 
پاسخ:
:]
  • مرتضی علیزاده
  • ان شالله میرسه اون روز هم
    پاسخ:
    ایشالا ایشالا (آسمان رو نگاه میکند)
    ایشالا عروسیتون :)))
    چرخش براتون بچرخه 


    ربطیم نداشت حالا :)))
    پاسخ:
    همه جوونا عاقبت بخیر شن ایشالا :)))
    من میرم به افق خیره بشم :(
    پاسخ:
    یککم فقط بیشتر توضیح بدی میفهمما :))))
    میزنمتا :))
    پاسخ:
    یعنی بزنی میفهمم ؟ :))))

    +یه آدرس هم نمیذاره آخه :))))
    من تجربه کردم...قضیه ی هدر رو میگم ^_^


    پاسخ:
    :]
    نخیرشم اصلا حس خوبی نیست! [آیکون کسی که براش هدر ساخته نشده :))) ]
    پاسخ:
    [ایکون برو بابا]
  • بانوچـ ـه
  • من هدر میخوام :|


    + یه کار میکنم مجبور شی کامنت دونیتو ببندی حتی :))
    پاسخ:
    کامنت دونی هرگز هرگز :))))
  • یاسمین پرنده ی سفید
  • منظورت کدوم وبلاگه که هدرش مال توعه؟ :))))))))))))))))))))) بیا در گوشم بگو :)
    پاسخ:
    واضح اگر بخوام عرض کنم
    بوی سیب میدهی دختر / اثر مهشاد هاشمیِ قاتلِ کاکتوس :)))))
    :)))
  • ساعت دخترانه
  • سلام زیبا بود .
    آرزوی بهترین ها رو براتون دارم
    وبلاگم متروکه شده چیزی برای نوشتن ندارم 
    پاسخ:
    چی بگم والا :))
    من میتونم این افتخارُ نصیبتون کنم که با خوندن وبلاگ من 
    کار خودتونم ببینین  
     D: ;)))))))
    پاسخ:
    یعنی شماره کارت و بدم دیگه ؟ :))))))
    حالا بیا یه هدر هم واسه من طراحی کن که به خوشحالیات اضافه شه خخخخخ
    پاسخ:
    برو عاموو :)))
    خب این اولیه که خیلی هم سخت نیست ..
    ولی جفتشم خیلی شیرینه ...مخصوصا دومیش
    پاسخ:
    من یکم توی خوندنم و مورد علاقه هام سخت پسندم :)
    اصلا هم معلوم نیست که جنابعالی عاشق پرنده سفید هستید
    و پرنده سفید برای جنابعالی دلبری میکنن
    پاسخ:
    واقعا اینطوری بنظر میرسه ؟
    چه حرفیه آخه :))
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی