ساکن خیابان نوزدهم

همانی که باید باشم :)

ساکن خیابان نوزدهم

ساکن خیابان نوزدهم

قراره که این‌جا از سانسور دور باشم، به فکر جذب مخاطب‌های بیشتر و بزرگ‌تر شدن این فضا هم نباشم. کمی هم به بی‌پردگی نزدیکش کردم! روزمرگی‌های عموماً ناراحت‌کننده و بعضاً خوشحال‌کننده‌ای این‌جا می‌نویسم.

سرطان

چهارشنبه, ۱۲ آبان ۱۳۹۵، ۰۸:۱۳ ب.ظ

داییم رو به مامانم:

-فلانی رو میشناسی ؟

+آره

-بنده خدا فوت کرد

+ای بابا جوون بود که ، چقدر دلم سوخت . چرا حالا ؟

-سرطان داشت ... البته موز پرید تو گلوش خفه شد مُرد .

(انفجارِ جمع)

  • مجید

نظرات (۱۸)

  • شِمِلـــ ـــیـــا
  • D:

    وای چ مرگ وحشتناکی -__- احتمالا منم ایطور بمیرم :))
    پاسخ:
    بهتر از درد سرطانه که :)))
  • مهشاد هاشمی
  • حلال زاده به داییش میره و اینا :))
    پاسخ:
    نه من یکم با نمک ترم :))))))
  • ɐɹɐɓol •_•
  • الان بخندم یا گریه کنم؟ :(:
    پاسخ:
    میشه بخندید ؟ :]
  • نویسنده عشق
  • مرد :| همین :|
    پاسخ:
    خیلی پر هیجان بود نه ؟ :)))))
    چه مرگ خوشمزه ای بوده :)))
    پاسخ:
    احتمالا موز و درسته خورده :)))))))
  • نفس نقره ای
  • بمیرم :| چقدر بدشانس بوده بیچاره
    پاسخ:
    شاید هم حوصله ی مقابله با چیزی مثل سرطان رو نداشته .. :))
  • خانوم ِ لبخند:)
  • مردن با موز توی گلو برای کسی که سرطان داره شبیه یه شوخیه !! اصلا با شکوه نیست :))
    پاسخ:
    احتمالا نفس آخر و که میخواسته بکشه یه "شِت" هم گفته :)))
    روحش شاد .... 
    من یاد اون بیمار سرطانی و ایضا دیالیزیمون که از بد روزگار واسه دیابت نابینا هم شده بود افتادم که از فشار این همه بیماری و مشکلات قرص پرید تو گلوش و از تونل نوووور برگردوندیمش :-) البته خیلی وقته دیگه ازش خبری نیست :-(
    پاسخ:
    پرستار بودید شما ؟ :]
    :|
    واه :|
    پاسخ:
    والاه :|
    بله پرستار بودم و هستم 
    پاسخ:
    خیلی خیلی آرزوی موفقیت :]
    مهربونید دیگه با بیمارا ؟ :))))))
  • یاسمین پرنده ی سفید
  • :)))))))))))))))))))))))))))
    پاسخ:
    مُرده ها خانوم ! عه :)))))
    اینا رو ولش کن
    میدونی درد دندون چجوریه؟؟ 
    پدرسگ دوس دارم بکوبم تو دیوار -_- قشنگ بیرون اومدن از توی گوشتش و میفهمم

    پاسخ:
    اوه اوه ... دندون درد از مزخرف ترین هاست ...

    واقعا طنز زندگیه! سرطان داشته اونوقت موز اونو کشته؟!

    خدا رحمتش کنه.

    پاسخ:
    هنوزم بهش فکر می کنم خندم میگیره :))
  • ساعت زنانه
  • سلام :)
    واقعآ جای ناراحتیه حالا آدم فکر کنه اگه این اتفاق برای من می افتاد ؟!
    چگونه مردن هم نعمته ...
    راستی وبت عالیه 20 میدمت .
    خطاب به رها
    هیچیم نه موز :( فک کن :( موووز موووزززززز :))
    خب مگ بده طرف از سرطان فوت نشده؟
    پاسخ:
    مگه گفتم بده ؟ :))
  • یاسمین پرنده ی سفید
  • خب حالا چون اون مرده من نباید بخندم؟ :)))))))))))
    خدا بیامرزدش دنیا که تموم نشده :))))))))))) والا
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی