ساکن خیابان نوزدهم

همانی که باید باشم :)

ساکن خیابان نوزدهم

ساکن خیابان نوزدهم

قراره که این‌جا از سانسور دور باشم، به فکر جذب مخاطب‌های بیشتر و بزرگ‌تر شدن این فضا هم نباشم. کمی هم به بی‌پردگی نزدیکش کردم! روزمرگی‌های عموماً ناراحت‌کننده و بعضاً خوشحال‌کننده‌ای این‌جا می‌نویسم.

برای شما رفیقِ عزیز

يكشنبه, ۱۴ آذر ۱۳۹۵، ۰۲:۰۸ ق.ظ

خب اینو همه میدونن که من هر چیزی باشم هیچوقت نتونستم یه وبلاگ نویس خوب باشم . اما فقط اینو میتونم بگم که آدم حداقل یه رفیق باید داشته باشه که بتونه باهاش هر حرفی رو بزنه ، بی تعارف باهاش دعوا کنه ، دوسش داشته باشه و هر چی که فکرشو بکنید :)))

رفیق ،‌ من الان که دارم فکر می کنم خودمم از اون اولای خودم متنفر بودم ، ولی خوشحالم که پرروییم باعث شد بیشتر پیشتون بمونم و الان یکی مثل تو رو دارم .

+ و خدا رو شکر که چند تا آدم ناب علاوه بر محسن توی زندگی من پیدا شدن که تک تکشون برام اندازه یه دنیا رفیقن، رفیق . امیدوارم همتون تو زندگیتون از این آدما داشته باشید :)

++ رفیق خوبِ وبلاگ نویس زیاد دارم ، اما این اشاره ی غیر مستقیم برای یک گروهِ حدودا 10 نفره بود که خیلی وقته دارمشون :]

  • مجید

نظرات (۱۵)

  • زهرا هستم
  • خدا حفظشون کنه بیشترشونم کنه :)
    پاسخ:
    برای شمانیز :)
  • شاهزاده شب
  • مجید :)
    داداش کوچیکه ی خیلی بزرگ :)
    پاسخ:
    :]
    همیشه همینطور بمونید با هم
    پاسخ:
    ممنون از شما :)
  • بانوی خیال
  • همیشگی :)
    پاسخ:
    :]
  • فرخنده (ری را) آشوری
  • مثلا جرات کنی و منو توی لیست قرار ندی ههههههههههههه
    پاسخ:
    ببینید کی اینجاست .
    یکی از کسایی که قطعا اسمش توی لیست نیست :)))
    دوست خوب غنیمته .. خوش به حالتون :)
    پاسخ:
    براتون دوست خوب ارزومندم :]
  • سکوتـــــــــ پاییزی
  • مجید:)

    جمع ما بهترین جمع دنیاست:)

    پاسخ:
    :]
    :)
    پاسخ:
    :]
    :]
    پاسخ:
    خب من چی بذارم الان ؟ :))))
  • بانوچـ ـه
  • همیشه خوب و شاد باشید با هم قدر همو بدونید بهترینا :)
    پاسخ:
    با همیم .
    منم میام اونور دوباره یه روزی :))
    الهی که همیشه خوش باشین :)
    پاسخ:
    ممنونتونم :]
  • گمـــــــشده :)
  • رادیوتون پایدار
    از وقت شروع به کارتون می خوندمتون.
    و همیشه دوست داشتم یه گوشه کار بگیرم
    ولی خب...
    پاسخ:
    اگه فکر میکنید میتونید کمک کنید بچه های رادیو رو بهشون پیام بدید چرا که نه
    ولی منظور من صرفا بچه های رادیو نبودن :)
  • یاسمین پرنده ی سفید
  • از اونجاییی که من یکی از اون ده تام... جا داره بگم:

    منو میگه من من :)))))))))))))))) #مرتضی
    رفاقتامون پایدار رفیقِ جان :]
    پاسخ:
    :]
    نه آخه میخوام بدونم تو چطور دلت اومد اسم من و ذکر نکنی؟؟
    نه چطوور؟؟
    پاسخ:
    تو اسمتو بگو من یادم بیادت اول 😂
    مجید دوست داشتنی رفاقتامون پایدار:)
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی