ساکن خیابان نوزدهم

همانی که باید باشم :)

ساکن خیابان نوزدهم

ساکن خیابان نوزدهم

قراره که این‌جا از سانسور دور باشم، به فکر جذب مخاطب‌های بیشتر و بزرگ‌تر شدن این فضا هم نباشم. کمی هم به بی‌پردگی نزدیکش کردم! روزمرگی‌های عموماً ناراحت‌کننده و بعضاً خوشحال‌کننده‌ای این‌جا می‌نویسم.

تهرانِ من

سه شنبه, ۸ فروردين ۱۳۹۶، ۰۴:۲۹ ق.ظ

بیاید قبول کنیم تهران خیلی مظلومه . بیاید قبول کنیم که میشه اسمش بیاد تو لیست یکی از پر احساس ترین شهرها . بیاید قبول کنیم روز به روز که میگذره تهران داره غمگین‌تر میشه ولی سعی می‌کنه این رو به ما نشون نده . تهران هنوز جذابیت‌هاش ، عشق هاش و خوبیاش رو داره . فقط وقتی میاین داخلش باید دو سه ماه صبر کنید و معجزه‌ی جاذبه‌ش رو رو ببینید . تهران ار اون دل‌نتوان‌کندنی‌های عجیبه ...

 

تهرانِ مظلوم ...

  • مجید

نظرات (۱۳)

اینجوری که شما نوشتید دلمون واسه تهران کباب شده که:دی.
پاسخ:
جای کباب شدن هم داره این تهران دوست داشتنی ... :)
هر شهری که توش دوست داشته باشی،عاشق شده باشی،خودتو پیدا کرده باشی واست دوست داستنی میشه
پاسخ:
اینطوری هم میشه :)
لعنت به تهران بدون تو...
:/
پاسخ:
عکس رو خودم گرفتم ، حق دارم در موارد مختلف ازش بهره ببرم دیگه ؟ :)))
  • منتظر اتفاقات خوب (حورا)
  • چه عکسی!
    پاسخ:
    اگر به لحاظ خوب بودن عجب عکسیه ممنون :]
    تهران مظلومه . شکی توش نیست .
    حدود یه سال و خورده ای میشه که تهران نیستم و دلم براش تنگ شده .
    کلا دلم برای ایران تنگ شده .
    هرچه باشه و آدم هرکحا باشه باز وطنشه ..
  • پرستو ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌
  • عاشق تهرانم. ده سال از مهم ترین سال های زندگیم رو توش گذروندم و تمام سال پیش رو منتظر بودم برگردم اونجا. و بالاخره یه روز برمی گردم و دوباره به برج آزادی و میلاد زل می زنم :(((
    پاسخ:
    یه جوری گفتید که از این به بعد اگر چشمم به برج میلاد خورد بیشتر بهش زل بزنم و بیشتر دوسش داشته باشم :)
  • یاسمین پرنده ی سفید
  • تهران ِ زیبای ِ عزیزِ دوست داشتنیِ من 3>
    پاسخ:
    از فن های درجه یک تهرانمون هستن :)))))
    آرزوی روزی رو دارم که اتمسفر و محیط تهران به پاکی و زلالی قلبهای مردم خوبش باشه. کودکان رو ببینیم که در انبوه پارکهای ساخته شده برای آنها دارند در امنیت و آسایش بازی میکنند و مادرانشان احساس امنیت میکنند. خبری از اعتیاد و فساد و فروش کلیه و چشم و ... نیست. خواهران و مادرامون با آرامش سر کار رفته و برای آینده کودکانشان احساس تضمین میکنند. برادران و پدران هم شرمنده زن و بچه و خواهر و برادر نیستند. 
    تهرانی که مردمش دائم در اضطراب زلزله و انواع تهدیدها بخواب نروند.
    رویای تهرانی را دارم که با همه زیباییهایش یک شهر معمول باشه نه چیزی که الان است.
    کلا اینکه یه شهر چه صفتی رو جلوی چشمامون بیاره بستگی به آدمایی داره که توش زندگی میکنن
    اینقد همه مینالن تهران کثیفه تهران پر فساده تهران اله و بله
    به خودتون نگاه کنید جانم
    شمایی که داری زندگی میکنی توش کشیدیش به لجن دیگه خودش که اتوماتیک اینجور نشده
    پاسخ:
    من از شما بابت اتفاقات رخ داده شخصا معذرت میخوام :))))
  • لبــخــند زارعی
  • تهران شهر بزرگیه ، اینقدر بزرگ که همه چیز توش گم شده از جمله : عشق و احساس اما اگه بتونی اینا رو پیدا کنی ناب و خالصشو پیدا کردی
    سلام 
    من ساکن کرج هستم 
    تهران فقط تهران ساده نیست همه چیز اون جاست به خاطر همین انقدر تو این قاب غمالود ، اگر طرز فکر مردم از اینکه تهران یه جای باکلاس و جای مادمازل ها و اینا این شهر دیگه دود نداره اما شما از متخصص ها بگیر تا امام زاده و قبرستون 

  • مُحَمَّد جَعفَرپور :)
  • :( ، صحیح
    دیگه چجوری نشونمون بده، داره علنا ذوبمون می کنه :|
    *بعد از نوشتن کامنت تاریخ پست را نگاه میکند و :||| میشود*
    پاسخ:
    البته نویسنده نظرش الان یک مقدار متفاوته با قبل :))))))
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی