ساکن خیابان نوزدهم

همانی که باید باشم :)

ساکن خیابان نوزدهم

ساکن خیابان نوزدهم

قراره که این‌جا از سانسور دور باشم، به فکر جذب مخاطب‌های بیشتر و بزرگ‌تر شدن این فضا هم نباشم. کمی هم به بی‌پردگی نزدیکش کردم! روزمرگی‌های عموماً ناراحت‌کننده و بعضاً خوشحال‌کننده‌ای این‌جا می‌نویسم.

من ببسواد نیستم

يكشنبه, ۸ مرداد ۱۳۹۶، ۰۷:۳۰ ب.ظ

فکر میکنم آدم تا وقتی کتاب های مورد علاقه اش را پیدا نکرده و برای خواندنش ذوق ندارد بی سواد محسوب می شود . و گرنه مگر می شود علاقه نداشت به پر شدن از احساسهای خوب ، که هم می تواند با یادگرفتن به وجود بیاید ، هم با همان چیزهایی که شما می گویید :))

فکر می کنم دو سه هفته ای هست که من دیگر بی سواد نیستم :)

  • مجید

نظرات (۱۲)

  • بهار پاتریکیان D:
  • من با مرز باسوادی و بی‌سوادی فرسنگ‌ها فاصله دارم پس D:
    پاسخ:
    بیا در موردش چیزی نگیم :)))
    چه کتابی پیدا کردی مگه؟
    پاسخ:
    چند تا کتاب فوق العاده در رابطه با کارم .
    به اضافه یه سری مقاله در مورد موضوعات بازم مرتبط با کارم :))
  • פـریـر بانو
  • خداروشکر پس :))
    پست رو که خوندم نگاهی که به خودم انداختم دیدم عه چه خوب! منم بیسواد نیستم ^_^
    پاسخ:
    خب خوبه :]
  • میرزا ژوزف پولیتـزِر
  • ولی خیلی از ما هنوز سر در گُمیم. من مثلا.
  • منتظر اتفاقات خوب (حورا)
  • کمی از مرحله بی سوادی فاصله گرفتم!
    پاسخ:
    خوبه :]
  • شاهزاده شب
  • مرسی که بی سواد نیستی :)))
    پاسخ:
    مرسی که مرسی :)))
    خوش به حالت! من قبلا با سواد بودم ٬ بعضا چهار سالی هست که تو استعداد هاب درخشان هستم از اون موقع به بعد بی سواد شدم و الان دارم تلاشم رو می‌کنم که باز سوادم رو پس بگیرم !!
  • محمدمهدی یوسفی
  • البته فقط به مطالعه نیست

    مطالعه باید مفید باشه
    پاسخ:
    که اینطور
  • یاسمین پرنده ی سفید
  • چه کتابی بود حال؟
  • یاسمین پرنده ی سفید
  • ها به میم جواب دادی دیدم :)
    سلام.
    من که اگر کتاب مورد علاقه ام رو هم پیدا کردم اما چیزی ازش یادنگرفتم اون موقع اوج بیسوادی در من هست:)
    ز گهواره تا گور دانش بجوی
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی