ساکن خیابان نوزدهم

همانی که باید باشم :)

ساکن خیابان نوزدهم

ساکن خیابان نوزدهم

قراره که این‌جا از سانسور دور باشم، به فکر جذب مخاطب‌های بیشتر و بزرگ‌تر شدن این فضا هم نباشم. کمی هم به بی‌پردگی نزدیکش کردم! روزمرگی‌های عموماً ناراحت‌کننده و بعضاً خوشحال‌کننده‌ای این‌جا می‌نویسم.

محلی امن برای معترضین حرف گوش کن

سه شنبه, ۲۸ آبان ۱۳۹۸، ۰۳:۰۳ ب.ظ

خبری منتشر شده به نقل از معاون حقوقی رئیس جمهور. محتوای خبر هم این است که محلی باید برای اعتراضات مردمی به‌صورت امن تامین شود تا هم نیروی انتظامی بتواند در آن امنیت را برقرار کند و همچنین از بروز صحنه‌های خشن جلوگیری شود.

حقیقت من که خیلی از این ایده استقبال کردم و با خود گفتم چرا تاکنون چنین چیزی به ذهن بقیه مسئولین نرسیده بود. پیشنهادم هم این است که یک محل سرسبز و البته با حصارهای چوبی با ارتفاع نهایتا ۱ متر تعبیه شود که ما برویم آنجا و اعتراضات خود را به گوش مسئولین برسانیم. فقط یک ناظر با فلوت یا نی هم باید باشد که ما را به سمت محل هدایت کند و پس از ورود ما به محل، در چوبی مزرعه را به روی‌مان ببندد تا خدای نکرده عددی از ما فکر فرار به ذهنش نرسد. چمن هم که هست و به‌راحتی می‌توانیم از آن تغذیه کنیم و نهایتا بعد از نهار یک اعتراضی به گوش مسئول محترم برسانیم!

+جنیدی: محلی امن باید برای معترضین تامین شود

  • مجید

نظرات (۱۷)

  • محمدرضا حمیدیان پور
  • خیلی خفنک بود

    :)

    یه سر به ما هم بزن

    دنبالمم کن 

    دنبالتم می کنم 

    پاسخم را نیز ده

    باحال نوشتم نه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

    پاسخ:
    برو سر به سرم نذار :))
  • یک پیاده رو
  • دولتی ها همچین وقتایی باید خفه خون بگیرن و از این افاضات نکنن.

    گفتن همچین حرفایی وقاحت صدچندانی میخواد 

    یکی نیست بگه اگه قرار باشه اعتراض یه همچین چیز شیک و بسته بندی شده ای باشه که دیگه اعتراض، ملت بشینن خونه تخمه بشکنن سنگینتر هستند

    پاسخ:
    من جدی نمی‌دونم با چه فکر و منطقی این‌طوری درافشانی می‌کنن.
  • محمدرضا حمیدیان پور
  • سر به سرت نذاشتم خیلی محترمانه بهت گفتم بیا به وبلاگم سر بزن 

    اگه خواستی وبلاگمو دنبال کن 

    و مطمعا باش اگه دنبالم کردی دنبالت می کنم

    پاسخ:
    آقا حقیقت فکر نمی‌کردم جواب بدی، من نوکرتم چشم میام سر می‌زنم :)))))
  • مصطفا موسوی
  • حالا همه با حرکت دست من تکرار کنید: معععععع

    پاسخ:
    آقای مسئول شنیدی؟ یا بگم دوباره تکرار کنن؟
  • محمدرضا حمیدیان پور
  • چاکریم

     

  • محمدرضا حمیدیان پور
  • قالبتو از کجا اوردی

    پاسخ:
    دیگه بیا پی‌وی :)))
  • حسن سعادتی
  • تهش هم همدیگرو ببوسیم و گل بدیم 

    پاسخ:
    گل و علف، به به
  • محمدرضا حمیدیان پور
  • حالا که زحمت کشیدی اومدی 

    نظر و لایک هم یادت نره :)

  • محمدرضا حمیدیان پور
  • منظورت چیه ؟؟

     

    در این صورت شعارها بدین نحو تعیین میگردد

    مرگ بر آمریکا

    مرگ بر اسرائیل

    مرگ بر منافق

    مرگ بر معترض

    مرگ بر حق جوی عدالت‌خواه

    درود بر مسوولین نظام

    بع بع بعععععععع

    ⁦☹️⁩⁦☹️⁩⁦☹️⁩⁦☹️⁩

     

    پاسخ:
    :))))
  • احمدرضا ‌‌
  • گل گفتی 19 جان. اصلا درک و تصوری از اعتراضات ندارن. حداقل از جنیدی دیگه انتظار نداشتم لامصب تو فوق دکترا داری باز میای این حرفو میزنی؟

    + این عزیزی که خودشو کشته بیا به من سر بزن؛ یه لحظه رفتم تو وبلاگش چشمام هنوزم داره میسوزه :))))))))))

    پاسخ:
    من از همه اون عزیزان انتظار دارم :))

    +آقا نگو الان دوباره میاد منو پاره پاره می‌کنه :)))
  • یاسمین پرنده ی سفید
  • Let me dont speak about that

    پاسخ:
    Ummm
  • شاهزاده شب
  • تو کامنتاتم اندازه پست‌هات خوندن داره :))))

    پاسخ:
    دایرکتام‌و ندیدی :))))
  • گمـــــــشده :)
  • این طور پیش بره،  این کارو هم می کنن

    پاسخ:
    این‌طور پیش بره ما رو هم در امان نیستیم واقعا
  • آنا جمشیدی
  • هی میام تو نظرای اینور و اونور یه چیزی بنویسم، می‌بینم کلا پایلیکه. نمیشه اینجور! انگار وسط میدون انقلاب پشت بلندگو دارم باهات حرف میزنم :))

    پاسخ:
    خوبه دیگه، بیا بالای میدون :))))
  • خانوم ِ لبخند:)
  • چیزی نمونده بندازن‌مون تو شعب ابی طالب:((

    پاسخ:
    داریم تو مرداب دست و پا می‌زنیم خانم

    واقعا نمی دونستم که بیان میاره:| تازه کشف کردم

    پاسخ:
    بیا بالااااو :)))
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی