ساکن خیابان نوزدهم

همانی که باید باشم :)

ساکن خیابان نوزدهم

ساکن خیابان نوزدهم

قراره که این‌جا از سانسور دور باشم، به فکر جذب مخاطب‌های بیشتر و بزرگ‌تر شدن این فضا هم نباشم. کمی هم به بی‌پردگی نزدیکش کردم! روزمرگی‌های عموماً ناراحت‌کننده و بعضاً خوشحال‌کننده‌ای این‌جا می‌نویسم.

از همین شروع های مزخرف ...

شنبه, ۶ تیر ۱۳۹۴، ۱۰:۳۴ ق.ظ

همیشه ی عمرم از دوباره کاری متنفر بودم . تا حدی که به سبب همین دوباره کاری ها حاضر بودم به طور کل آن امرِ شاید هم مهم را ببوسم و کنار بگذارم . 

بالاخره انسان هم خسته می شود از اینکه که بیاید و سه بار در سه مکان مختلف سه بار بنویسد "ساکن خیابان نوزدهم" و در بخشی دیگر "روزنوشت های من :)" و در یک بخش دیگر "آنچه که میخواهم باشم ، حداقل خودم :)" ! خلاصه که جناب آقای بلاگفا ، آواره مان کردی بدجور ، حال که ما نیستیم ، بترکد آن هاست کوفتی که پرپر کرد مطالب ما را :)

  • مجید

نظرات (۸)

وب توهم حذف شده؟؟؟؟
خب انگار وب همه حذف شده:((((اکثرا دارن میگن ک حذف شده وبمون:((
پاسخ:
اگر وبلاگت بعد از سال 92 ساخته شده باشه الان پریده ، در غیر اینصورت همه ی مطالبش از سال 92 به بعد پریده ... ای بابا ... :)
اره بعد سال92 ساخته بیدمش که پریده:))
اکان درس شدنش هس عایا؟
پاسخ:
الان بلاگفا داره کلی هزینه میکنه که اطلاعات رو بازگردانی کنه ، اینجوری که خودش گفته امید هست به بازگشت ولی خب باید ببینیم چی میشه .
پس امیدی هست:))))))
امیدوارشدم..ممنون
پاسخ:
بله هست :)

ایشالا مال هممون برگرده.
  • شاهزاده شب
  • هوووم...دقیقا... بترکد آمــــــــــــــــــــین :(
    پاسخ:
    :)
    بترکـد که 92 ـمون هَم پرپر میشه D:
    پاسخ:
    من انصافا بخاطر اون سه چهار تا پست با ارزش همراه با مطالب پرپر شدم :))

    + همه بلاگی شدنا ، جناب آقای بلاگ ( بیان یا هر چیز دیگه :/ ) قدرمونو بدون ، مبارکه :)
  • فاطمه احمدی
  • خداااا نکنه!!!!!!!!!!!!!!!!!

    من ساله 93 تو بلاگفا ساخته بودمش..... :"(


    یعنی ماله منم میپره؟؟؟!!!!!!!!!!!!!!!  :"(


    وووی خدا نکنه

    مو هنوز امید دارم....

    با اینکه ماله مونم حذف شده...."یک سرباز دختر"


    ای خداااااااا....من تو وب نویسی هم شانس ندارم  :"(

    پاسخ:
    پرید دیگه خانوم ! الان دارن "بیه بیه" میکنن که دوباره برگرده :)))

    برمیگرده ایشالا .
    :))
    پاسخ:
    :)
  • یاسمین پرنده ی سفید
  • خدا نکنه بپره...
    یه دنیا خاطره دارم اونجا :(
    پاسخ:
    نمیپره ایشالا :)
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی