ساکن خیابان نوزدهم

همانی که باید باشم :)

ساکن خیابان نوزدهم

ساکن خیابان نوزدهم

قراره که این‌جا از سانسور دور باشم، به فکر جذب مخاطب‌های بیشتر و بزرگ‌تر شدن این فضا هم نباشم. کمی هم به بی‌پردگی نزدیکش کردم! روزمرگی‌های عموماً ناراحت‌کننده و بعضاً خوشحال‌کننده‌ای این‌جا می‌نویسم.

به کدامین گناه ...

شنبه, ۴ مهر ۱۳۹۴، ۱۲:۱۶ ب.ظ

- علم بهتر است یا حج ؟

+ آقا ما نوکر شما هم هستیم ، همین الان تصمیم گرفتم تا دکترا درسمو ادامه بدم ، اینقدر که این علم خوبه :))

-----

پ.ن:

1- هرکسی اعتقاد خودشو داره توی هر مبحثی . خودِ من در حد خودم واقعا دین و ایمان سرم میشه و حداقل میتونم در مورد این مسائل فکر کنم . و اگر بخوام در مورد وقایع چند وقت اخیر حرفی بزنم فقط میتونم بگم که باید موقعیتمونو خوب بسنجیم . وقتی این همه مشکل و دردسر تو مملکتمون و جلوی چشممون رخ میده بنظرم سفر خونه ی خدا میتونه توی اولویت دوم قرار بگیره . و وقتی می دونیم که هزینه ی این سفر به کجا کشیده میشه و چه کسایی ازش بهره می برن باز هم شایسته نیست که به این سفر بریم . البته ، بازهم میگم که این اعتقادات شخصِ من هست و حداقل حق دارم تو فضایی که متعلق به منه انتشارشون بدم . و اعتقاد هر کسی برای دیگری قاعدتا محترمه :)

+ و تسلیت به همه ی خانواده های داغ دیده ...

  • مجید

نظرات (۲)

  • شاهزاده شب
  • منم موافقم مجید...
    با همه اعتقادی که دارم بازم فکرنمیکنم خدا هم بخواد تو این وضعیت کسی بره
    کار درستی نیست

    +خدا صبر بده، خیلی سخته. خیـــــــــلی
  • یاسمین پرنده ی سفید
  • خدا پدر مادرتو بیامرزه. منم چند روزه دارم سعی میکنم همینو بگم.
    تحمل داغ عزیز خیلی سخته. وای به روزی که بفهمی عزیزت چطور جون داده.واقعا خدا صبر بده.
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی