ساکن خیابان نوزدهم

همانی که باید باشم :)

ساکن خیابان نوزدهم

ساکن خیابان نوزدهم

قراره که این‌جا از سانسور دور باشم، به فکر جذب مخاطب‌های بیشتر و بزرگ‌تر شدن این فضا هم نباشم. کمی هم به بی‌پردگی نزدیکش کردم! روزمرگی‌های عموماً ناراحت‌کننده و بعضاً خوشحال‌کننده‌ای این‌جا می‌نویسم.

رادیو بلاگیها

پنجشنبه, ۵ آذر ۱۳۹۴، ۱۲:۴۰ ق.ظ

سلام

امروز میخوام راجع یه حرکت وبلاگی که مدتها ذهن من و رفیقام رو به خودش مشغول کرده بود حرف بزنم . ماجرا از مسابقات صوتی صدای ما و رادیو بنفش ها شروع شد و کم کم به این فکر افتادیم که شاید بتونیم با آوردن صدا کنار نوشته ها ارتباطمون رو با همدیگه قوی تر کنیم تا احساس نوشته ها واقعی تر منتقل بشه . اما مشکلاتی که گریبانگیر وبلاگستان شد برای مدتی ما رو از برنامه هامون دور کرد و کم کم حضور توی شبکه های اجتماعی به کل جای وبلاگ و وبلاگنویسی رو گرفت ...

اما این فکر هیچوقت مارو رها نکرد . تا اینکه یک روز به این فکر افتادیم که چطور میتونیم از ابزارهایی که در اختیارمون هست برای رسیدن به اهدافمون و جونِ دوباره دادن به وبلاگنویسیمون استفاده کنیم . تصمیم گرفتیم یک پل بزنیم بین شبکه های اجتماعی که با دسترسی آسون و امکان ارائه ی مدیای بی دردسر یک راه عالی برای ارتباطه و وبلاگ هایی که هممون عاشقشیم .

همه ی این فکر ها درنهایت ما رو ترغیب کرد به ایجاد یک کانال در تلگرام به اسم " رادیو بلاگیها " تا بتونیم صدای وبلاگ هامونو به گوش آدمهای بیشتری برسونیم .

هدف از تاسیس این کانال صرفا ترغیب دوستان به خوندن وبلاگ و ایجاد انگیزه برای نوشتن مطالب ارزشمند توسط وبلاگنویس هاست . قراره توی این رادیوی مجازی نوشته های ارزشمندی که توی وبلاگستان میخونیم در قالب فایل های صوتی با صدای بلاگرها در یک محیط آروم و دلنشین به همراه لینک پست مربوطه ارائه بشه .

:: آدرس کانال رادیو بلاگیها : Telegram.me/blogiha

امیدوارم توی این مسیر مارو همراهی کنید ، لطفا بعد از عضو شدن توی کانال هر نوشته ای که از وبلاگی خوندید و حس کردید خوبه که شنیده بشه و یا مطلبی نوشتید و دوست داشتید از این طریق هم ارائه بشه اونو برای من یا آقای بنفش بفرستید .

در ضمن اگر دوست داشتید توی این کانال با صداهای قشنگتون با ما همکاری کنید به شدت استقبال میکنیم . فقط کافیه صدا تون رو از طریق ریکوردر گوشیتون ضبط کنید و برای ما بفرستید :)

+ رفقا ، بیایم با بازنشر این لینک به بهبود وبلاگ هامون کمک کنیم ، منتظرتونیم :)

++ صفحه ی اینستاگرام ما: instagram.com/blogiha

  • مجید

نظرات (۴)

  • فریال میم
  • من یه ماهه تلگرام رو حذف کردم!
    کار خوبیه، لینک کانالو به دوستان میدم.

    پاسخ:
    ممنون :)
    خیلی خوب میشه اگر خودتون هم به کانال بپیوندید :)
  • مائده حوائی
  • به لطف مطلب شما، تازه فهمیدم از طریق وب هم میشه روی تلگرام آنلاین شد و برای اولین بار به کانال ها دسترسی پیدا کردم و طبعا به این کانال پیوستم.
    چطور از وبلاگهای مختلف مطلب اضافه میشه آیا؟ مگه فقط ادمین نیست که توی کانال میتونه مطلب بگذاره؟ من با کانال ها آشنایی ندارم. :)
    پاسخ:
    نرم افزار تلگرام برای کامپیوتر موجوده میتونید استفاده کنید :)

    https://telegram.me/hozvaresh


    کانال هزوارش؛ شعر، بریده کتاب، عکس، معرفی فیلم، پیشنهاد کتاب، سبک زندگی، معرفی موسیقی، مطالب جالبِ دیدنی و خواندنی....


    ما پیوستیم شما هم بپیوندید...... 

    پاسخ:
    چشم :)
    عههه چ باحال...
    چجوری بفرستیم براتون؟؟
    پس میشه مطالب وبلاگ بقیه هم باشه...
    چه خوب...:-) 
    پاسخ:
    به همون آی‌دی های تلگرامی که توی پست نوشتم بفرستین ، خیلی هم خوشحال میشیم :)
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی