ساکن خیابان نوزدهم

همانی که باید باشم :)

ساکن خیابان نوزدهم

ساکن خیابان نوزدهم

قراره که این‌جا از سانسور دور باشم، به فکر جذب مخاطب‌های بیشتر و بزرگ‌تر شدن این فضا هم نباشم. کمی هم به بی‌پردگی نزدیکش کردم! روزمرگی‌های عموماً ناراحت‌کننده و بعضاً خوشحال‌کننده‌ای این‌جا می‌نویسم.

کچلِ آینده سلام میکند :)

دوشنبه, ۱۶ آذر ۱۳۹۴، ۰۷:۵۴ ب.ظ

حوصله‌ام سر رفته بود ، کیبوردم رو برعکس کردم و خواستم بتکانم که خُرده آشغال‌هایش بیرون بزنند . ولی خب با صحنه‌ی غم‌انگیزِ پرمویی مواجه شدم . نمی‌دانم چه‌زمانی ولی مطمئنم در حال کچل شدن هستم . دوستِ عزیزِ کم مویم ، دعایت دارد مستجاب می‌شود :)))

  • مجید

نظرات (۱۲)

  • saleh allah tavakoli
  • امید وارم موفق باشید
    پاسخ:
    آهان ، باشه :|
    کچلی بیش از هر چیز دیگه ای تحت تاثیر وراثت ه!
    پاسخ:
    خیالتون راحت وراثتی کچل بار اومدیم :))))
  • شاهزاده شب
  • عه مجید :||||||||
    پاسخ:
    بله چشم :|
  • مائده حوائی
  • آخی خدا نکنه ... شامپوتونو عوض کنید شاید فرجی شد! :)
    پاسخ:
    شامپومو عوض کردم ، چاییمو عوض کردم ، اثر نداشت که نداشت :))
    خخخخخ
    سلام هم کچلی :)


    پاسخ:
    هم‌کچلی سلام ، سلام هم‌کچلی :)
  • مرتضی علیزاده
  • سلام
    آخییییییی
    داری خوشتیپ میشی مثل من
    تریک می گم 
    پاسخ:
    نمیدونم چقدر دیگه مونده ، ولی خب مطمئنم میرسم بهت :))
  • یاسمین پرنده ی سفید
  • اون دوست عزیز کم مو رو شخصا به حسابش می رسم. اگه تو کچل بشی خودم همه موهاشو می کنم :))))))))))
    بعدشم مو جمع میشه دیگه :) شوما خودشو ناراحت نکن :)
    انقدر هم حرص الکی نخور تا موهات در امان باشه :)
    پاسخ:
    حتی اگه اون شخص داداش شما باشه ؟ :))))
    اگر دست خودم بود هیچوقت حرص نمیخوردم :)
  • یاسمین پرنده ی سفید
  • آره :) حتی اگه داداش یکی یه دونه ام باشه :)
    محسن میکشمت... انقدر به پسرم نگو الهی کچل شی(مشت)
    :))))
    پاسخ:
    عه ؟ :]
  • آقای بنفش
  • آدم اولش میبنه که توو یه پست ازش یاد شده ، بعد هم میبنه داره دعاش مستجاب میشه بعد میاد تو کامنتدونی ابراز خوشحالی کنه که دوتا کامنت اول رو میبینه :|
    خواهر یکی یه دونه م ، هیچوقت فکر نمیکردم اینجوری از پشت بهم خنجر بزنی :((((((
    قلبمو شکستی :(((((
    مشت
    پاسخ:
    خودِ نامردش اومد ، دوستِ کم مویم همینه :)))
    از پشت :)))
  • عرفـــــ ـــان
  • سلام منم دارم کچل میشم :دی
    پاسخ:
    سلام :) خوشبختم دوستِ در حالِ کچل شدنم :)
  • یاسمین پرنده ی سفید
  • حالا دیگه تو هم به داداش یکی یه دونه ی من نگو نامرد:|
    منم به داداشم گفتم دیگه به تو نگه "الهی کچل شی" :)

    اصلا میشه من دیگه از این به بعد تو دعوای شما دوتا دخالت نکنم :((((

    پاسخ:
    نه دخالت کن ، دخالت نکنی این منو میخوره :))))
  • عرفـــــ ـــان
  • منم خوشبختم :دی
    پاسخ:
    :)))
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی